• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail BMW 520i F10 Alpinweiss

Voor een eerste verslag is het best leuk om te lezen ;) mooie detail om te lezen.

Hoe is de afvoer van het water mickel, Ik bedoel lijkt me best irritant als het rondom de auto nat blijft op de vloer.
 
  • Leuk
Reactions: Zluytr
Het valt mee Tamer! Ik heb 1 drain binnen, en 1 voor (of achter) de garage deur.

Je moet af en toe wat water weg trekken, maar het is goed bij te houden.
 
  • Leuk
Reactions: tamer
10u polijsten voor zo veel stappen. Tsjonge, dat is toch ook echt door bikkelen? Mooi verslag && knappe bolide overigens!
 
Wat een ruimte! En wat een resultaat! Ik ben me een beetje aan het inlezen, @Zluytr , die F10/F11 zijn dus toch ook gewoon kneiterhard...
Dit najaar heb ik een F10 en F11 op het programma staan voor een Full Detail, weekendje per auto lijkt me dan verstandig? :joy:
 
Duidelijk! Ja, het is en flinke kar. Gelukkig heeft die F11 een panodak, scheelt weer 25 vierkante meter :yum
Dan ga ik de vrijdagavond er bij pakken, dan hoeven het geen offshore dagen te worden op zaterdag en zondag ;)
 
Ja zeker... Zoals beschreven heb ik zeker 10 polijst uren inzitten.. Daar bedoel ik echt de uren mee dat er een machine aan het draaien is.
Dat is toch een pittige werkdag!

En toch merk je dat je aan het einde van de dag met minder tevreden bent dan het begin van de dag.
 
Jeetje.. Als ik weer eens zo'n bizar harde lak tegenkom, gaat mijn gedachte van ''Ok, ik begin bij dit paneel en dan links, daarheen, rechts, hoppa, klaar'' ... naar... ''Ok, ik ga vandaan 2 panelen doen en trek dan een biertje open op de bank'' :p
 
  • Leuk
Reactions: mdlange