Na de winter ga ik aan de slag met mijn DAP900 en Scholl S30 + S3 polijstmiddelen. Dan zou ik graag mijn E90 onder handen nemen die ik tijdens de zomer heb aangeschaft:
Een tijdje geleden ééns op jacht gegaan met mijn Monello Faro swirl finder en de grootste problemen "gedocumenteerd". Aangezien ik de 2e eigenaar van deze wagen ben zijn de gebruikelijke swirls en enkele kleine krasjes aanwezig... maar daarnaast zijn er nog een paar andere zaken die voor mij een doorn in het oog zijn (klik om te vergroten of kijk naar het imgur album):
Er zijn denk ik 3 duidelijke problemen
Graag jullie deskundige feedback
Een tijdje geleden ééns op jacht gegaan met mijn Monello Faro swirl finder en de grootste problemen "gedocumenteerd". Aangezien ik de 2e eigenaar van deze wagen ben zijn de gebruikelijke swirls en enkele kleine krasjes aanwezig... maar daarnaast zijn er nog een paar andere zaken die voor mij een doorn in het oog zijn (klik om te vergroten of kijk naar het imgur album):
Er zijn denk ik 3 duidelijke problemen
- Ingebrande vogelpoep: te verwijderen door gewoon te verwarmen zoals in dit topic..? Of is dit te gemakkelijk?
- Steenslag: Ik heb een klein flesje met mijn specifieke kleur (Sapphire Black) gekregen van mijn carrossier (deze heeft enkele maanden geleden ook de bumper herspoten). Kan ik met het bijgeleverde borsteltje gewoon deze steenslag gaan "opvullen" of zal dit onvermijdelijk tot problemen leiden éénmaal ik aan het echte polijstwerk begin binnen enkele maanden? Je zit namelijk gaatjes op te vullen met gewone verf en op deze plekken is er dus geen clearcoat.. of zie ik dit compleet verkeerd?
- Koplampen: Deze methode lijkt mij vrij dummyproof, of zou dit overkill zijn aangezien mijn kop- & mistlampen niet bepaald wazig zijn?
Graag jullie deskundige feedback
Laatst bewerkt: