• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bonjour, Je suis Mr. M.

Mr. M.

Detailing rookie
24 aug 2009
60
0
Hallo allemaal,

Sinds gisteren lid van dit forum, al een tijdje aan het meelezen.

Afgelopen zaterdag mijn (voor mij) nieuwe (05-2006) Volkwagen Jetta 1.6FSI (kleur Blue Graphit Metallic) in ontvangst mogen nemen. Mijn meest waardevol aangeschafte auto tot nog toe. En dat verdient een mooi poets/wax/detail pakket.

Via het forum met veel (voor mij) nieuwe technieken in aanraking gekomen (vooral het kleien) en sta te popelen om deze in de praktijk te brengen. Inmiddels ook al mijn eerste bestelling bij Carclean.com gedaan, ik ben dus in afwachting van de levering hiervan, voordat ik helemaal loskan!

Tot nog toe op mijn voorgaande auto's vooral bezig geweest met producten van Turtle en Sonax, maar kwam eigenlijk niet verder dan het wassen met een spons en het (achteraf veel te dik) poetsen met poetsdoeken. Jullie zullen begrijpen dat er hier een hele wereld voor mij open ging!

Foto's van mijn auto ga ik maken zodra ik deel 1 van de audio heb geinstalleerd (zaterdag a.s.) en ik het Carclean.com pakket heb ontvangen, kan ik gelijk mooie voor, tijdens en na foto's maken!

Ik hoop nog een heleboel hier van jullie allemaal te leren, maar volgens mij is dat hier geen probleem!!

Groeten allemaal!


Mr. M.
 
Oh ja, mijn eerste bestelling:

Meguiars Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam)
Mothers Wax California Gold Car Wash
Mothers Wax Back to Black (Naturally Black)
Poorboys World Professional Polish
Poorboys World Polish with Carnauba Blue
Poorboys World Waffle Weave Drying Towel
Poorboys World Spray and Wipe
Poorboys World QD+ Quick Detailer Plus
Poorboys World Mega Plush Groen
Poorboys World Mega Plush Mitt Large
Poorboys World Microfiber Applicator 3
Dodo Juice Mint Merkin Microfibre Window Cloth
Poorboys World Chenille Wash Mitt
CarLack68 Glass Sealing Kit
Mothers Wax California Gold Clay Bar Paint Saving System
Poorboys World Trigger sprayfles (rood)