Prutsers, het effect van een wax zorgt voor een andere uitstraling per auto, per lakkleur, per voorbereiding.
Juist DIE uitstraling verzorgen op de auto/scooter noemen we Detailen met de grote D. De rest noemen we 'iets laten glimmen'.
Waarom smeer je anders een luxe wax op je brommer of auto terwijl dit dan zogenaamd niets uitmaakt? Voor de luxe, de extra duurzaamheid of 'de heb'? Welnee, anders had je er wel overal 845 op gesmeert.
845 is geen pure autowax, maar in eerste instantie ontwikkeld voor electriciteitsbedrijven om te beschermen tegen krachtstroom, kortsluiting en explosies.... Mijn god...en dat MOET dan perse net zo'n mooi effect hebben op mijn auto als een pure/dure/geoptimaliseerde autowax zoals SN of Fuzion? Nee, natuurlijk niet en dat nemen we 845 ook niet kwalijk...
We smeren 845 op onze scooters/auto's in de winter want dan zoeken we wat anders dan een mooi effect. Beading/sheeting/bescherming is Collinite de koning in, vindt je het raar met zo'n samenstelling? Hard frituurvet heeft die eigenschappen ook, maar staat dat mooi op de auto? 845 vergelijk ik met vloeibare Remia...
Deze winter rijden onze auto's met 845, maar ik zie een ander effect dan met b.v. Fuzion.
Dit komt op MIJ over als 'minder helder' 'minder diep' en iets met een licht gelige/wittige 'waas'. Ondergrond is hetzelfde als altijd, verwerking en procedure op de juiste manier. 1 laag, goed uitgeveegd, goed nagelopen.
IK merk dit, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden.
Dat je hier om lacht vind ik stom; ik ben geen beginneling en praat geen peop als het om detailen gaat.
Juist DIE uitstraling verzorgen op de auto/scooter noemen we Detailen met de grote D. De rest noemen we 'iets laten glimmen'.
Waarom smeer je anders een luxe wax op je brommer of auto terwijl dit dan zogenaamd niets uitmaakt? Voor de luxe, de extra duurzaamheid of 'de heb'? Welnee, anders had je er wel overal 845 op gesmeert.
845 is geen pure autowax, maar in eerste instantie ontwikkeld voor electriciteitsbedrijven om te beschermen tegen krachtstroom, kortsluiting en explosies.... Mijn god...en dat MOET dan perse net zo'n mooi effect hebben op mijn auto als een pure/dure/geoptimaliseerde autowax zoals SN of Fuzion? Nee, natuurlijk niet en dat nemen we 845 ook niet kwalijk...
We smeren 845 op onze scooters/auto's in de winter want dan zoeken we wat anders dan een mooi effect. Beading/sheeting/bescherming is Collinite de koning in, vindt je het raar met zo'n samenstelling? Hard frituurvet heeft die eigenschappen ook, maar staat dat mooi op de auto? 845 vergelijk ik met vloeibare Remia...
Deze winter rijden onze auto's met 845, maar ik zie een ander effect dan met b.v. Fuzion.
Dit komt op MIJ over als 'minder helder' 'minder diep' en iets met een licht gelige/wittige 'waas'. Ondergrond is hetzelfde als altijd, verwerking en procedure op de juiste manier. 1 laag, goed uitgeveegd, goed nagelopen.
IK merk dit, maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden.
Dat je hier om lacht vind ik stom; ik ben geen beginneling en praat geen peop als het om detailen gaat.