• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Cabrio plastic ruit

Aroutin

Detailing addict
21 sep 2009
648
62
Hallo !;)
Ik heb een probleem hier en dat is eigenlijk dat mijn plastic cabrio ruit van mijn mx helemaal onder de krassen zit (erg vervelend als de zon schijnt, dan kan ik niet zo goed in mijn binnenspiegel kijken) :(
Kan ik dit op een manier verwijderen ?

Danku :)^
 
Plastx op een polishing pad op de Dap:
IMG_1624.jpg
 
Holy holy wat een verschil zeg ! :)^
Ik heb geen plastx kan ik niet iets anders gebruiken ?
Bijv SSR 2.5 of mezzo, finale ?
Met een polishing pad bedoel je de witte pad ?:-"

Danku ! :)^
 
Zo fijn mogelijk beginnen. Dus bijvoorbeeld SSR1 op een finishing pad. Helpt dit niks dan kan je met een polishing pad beginnen. SSR, of monello moet niet zoveel uitmaken. Niet teveel druk uitoefenen en goed uitkijken bij oud plastic want dat wil nog wel is scheuren.
 
Kap is nog een paar maandjes oud.
Maar ik ga morgen lekker met monello finale op zwart beginnen en kijken wat het doet ,^^
Ik maak wel wat 50/50 foto`s morgen.

Danku ! :)^
 
Ben benieuwd. Ik zal dit klusje ook komend voorjaar moeten gaan klaren. Een nieuwe ruit kost makkelijk € 250.-, en volgens mij is het bovenstaande eindresultaat minstens even goed.
 
Een nieuwe ruit is een ramp, die zal bijna nooit zo mooi passen als hij origineel zat. Je kan het alleen goed doen door de complete kap van de auto te halen etc, maar dan ben je gauw 600 euro kwijt. Hebben bij een auto het raampje laten vervangen voor 250 euro, en die zat binnen enkele dagen al zo scheef als maar kan, daarnaast zaten er allemaal vouwen in.
 
Sorry heren ik heb het niet geprobeerd omdat het veeeeeeeels te koud is buiten om te gaan `polijsten` :confused:
 
Dat probleem komt bijna heel het forum bekend voor... Geduld, de kortste dag ligt al achter ons.:grinning: