• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com bestaat vandaag 1 jaar!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Carclean.com bestaat vandaag 1 jaar!


En dat vieren we! :party:

We hebben een aantal zeer aantrekkelijke aanbiedingen gemaakt, die alleen vandaag geldig zijn. Check snel onze Jubileumaanbiedingen:

*Aanbiedingen inmiddels voorbij (waren alleen geldig op 1 september 2008)*

We hebben een heleboel gedaan in 1 jaar tijd, maar er zit nog veel en veel meer aan te komen. We werken er hard voor en we doen het allemaal met veel plezier. :)^


Ons pand is binnen dat ene jaar aan de krappe kant geworden en we hebben het leuke vooruitzicht dat we in oktober 2009 een nieuw bedrijfspand mogen gaan betrekken. Meer informatie hierover volgt over een paar weken. :)_[]

We kunnen alvast een tipje van de sluier oplichten wat ons volgende project gaat worden! We zijn momenteel bezig met onze eigen Dual Action Polijstmachine. Uitgebreide informatie zal later deze week volgen, maar in het kort kan je rekenen op het volgende:

- Een echte Dual Action machine, speciaal ontwikkeld voor het polijsten van auto's
- 500 watt, een excenteruitslag van maar liefst 8mm, 125mm steunplaat
- Stil en zeer trillingsarm
- Uitermate scherp geprijsd (prijs nog niet geheel vastgesteld, maar reken op een prijs onder de 149,-!)

:party:

Voor het komende jaar zullen we ook zeer actief worden op evenementen en meetings. Op dit moment worden daarvoor een mooie tent en stand ontwikkeld, de stand zal voor het eerst ingezet worden op 100% Tuning (11 en 12 oktober).

Kortom, het eerste jaar is voorbij en daar kijken we met veel plezier naar terug, maar het komende jaar willen we nog ambitieuzer aanpakken, dus houd ons in de gaten! :ja

We willen graag al onze klanten ontzettend bedanken voor het vertrouwen en enthousiasme in het afgelopen jaar! We hopen dat we nog vele jaren jullie favoriete leverancier mogen zijn en we zullen er alles aan doen om dat te realiseren!

Twee mensen verdienen echt een pluim! Adrie en Dennis hebben ons met hun onuitputtelijke enthousiasme keer op keer geholpen bij meetings, workshops en andere zaken. We stellen dit echt enorm op prijs! Zonder hun hulp waren we nooit zover gekomen! Dus, mannen, ontzettend bedankt! Jullie worden door ons zeer gewaardeerd!

Groeten,
Namens het hele Carclean.com Team

Bert en Tim

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Lieve allemaal,

Van harte gefeliciteerd met jullie eerste jubileum mijlpaal. Ik hoop van mijn kant nog lang klant te blijven en met mij velen denk ik ;)
En dan een "eigen" machine. Mijn glazen bol zegt dat het een regelrechte hit wordt :party: en ik hoop dat je de eerste reserveerd voor deze CarClean fan!
Gesigneerd door Bert en Tim zelf graag 8d

Dat jullie groots mogen worden! (een winkelketen met filiaal bij mij in de straat ofzo ;))

Liefs en een felicitatieknuffel voor het hele team! :party:

Birthday.gif
 
Gefeliciteerd carclean,

Binnen zo korte tijd uit je pand groeien, das echt knap.
En mag ik nummer 2 zijn die er al vast eentje reserveert? Poetsen met de originele CC poetsmachine :grinning:
Klinkt zeer veelbelovend!

Veel succes de komende jaren



[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Ja super man! Wat een jaar, gigantisch gewoon.
Bedankt voor de complimenten :schaam
De meetings/clinics waren echt fantástisch :)^ :party:
 
Het was een mooi jaar, wat snel voorbij gegaan is en waar in veel gebeurd is :)^ En de toekomst wordt alleen maar mooier :ja

Ik ga bijna blozen van de complimenten :schaam Jullie enthousiasme werkt ook aanstekelijk en zoals Dennis ook al zegt, de clinics/workshops waren geweldig en gezellig! Dennis en ik doen het met alle plezier! :ja Maar dat wisten jullie al. :-"
 
Ook van deze kant; !!Happy Birthday!!

Allemaal goed gedaan en ga zo door.

Complimenten aan Tim, Dana, Bert, Dennis en Adrie (in willekeurige volgorde):cool:


Rating;


:star :star :star :star :star out of 5 !

gr. JP
 
Van Harte Gefeliciteerd met dit heuglijke moment! :party: Dat er nog maar vele mogen volgen! :cool:
Ik ben nog niet zo lang klant, maar de service, klantvriendelijkheid en leverbetrouwebaarhied zijn top! Complimenten aan allen. Keep up the good work!
En die cc-machine ..... zet mij maar alvast op de reseveringslijst:rules
 
Uiteraard ook van deze kant van harte gefeliciteerd met dit jubileum. Ik hoop dat het Carclean team uitgroeit tot een wereldbedrijf.

Ga vooral zo door met de topservice die jullie leveren. :)^
 
Proficiat Jongens..!

Ik heb van jullie niets anders als de beste service gehad sinds mijn eerste bestelling ,daarom is dit ook de enige plaats zijn waar ik mijn spullen bestel.
Klantvriendelijk ,en helpen graag de mensen een handje verder..
Ook niet te vergeten is dat alle bestelling ALTIJD tip-top in orde waren EN op tijd ,iets wat je op andere plaatsen niet altijd terug vindt.
Het gaat vast alleen nog maar beter worden..
Daarom heb ik zo'n voorgevoel dat dit niet de eerste verjaardag gaat zijn die jullie mogen gaan vieren..:grinning:

Bedankt voor alle super service & Happy Birthday !!!

Even voor de mensen die nog niet goed naar de aanbiedingen hebben gekeken..
SuperNatural voor een 8o
 
Namens de "brandweer uit de polder" enorm gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag.

Die machine.......ik wacht geduldig af.
Ik denk dat de introductie daarvan en mijn beslissing om machinaal te gaan perfect samenvallen... :ja

Fantastisch resultaat, en een pluim richting de vrouwen die achter de mannen staan, want zonder hen zou dit ook nooit gelukt zijn.
( achter elk groot leider, staat een sterke vrouw......zo iets was het toch ?? )

En nu vol gas aan het werk ja.....die bestellingen moeten de deur uit !! :D
 
Van Harte Gefeliciteerd.

Eerste bestelling was top verzorgd, de klant staat bij Carclean duidelijk op de eertse plaats.
Ga zo door en het nieuwe pand is al gauw weer te klein.
Ik kijk zeker uit naar de machine, want wil ook machinaal gaan.