• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Clearvue op glazen schuifdak

dweomir

Detailing chief
29 mrt 2017
78
78
Nijmegen
Ik heb vandaag mijn voorruit in 2 laagjes Clearvue gezet en zat te denken: heeft het zin om mijn glazen schuifdak ook in de Clearvue te zetten? Net even op het forum zitten zoeken, maar kon hier nog geen topic over vinden. Ik ben wat huiverig omdat ik wat verhalen heb gelezen van klapperende ruitenwissers na Clearvue. Niet dat mijn schuifdak gaat klapperen, maar ik wil niet dat het schuiven moeilijk gaat/dat er problemen van komen. Ook vraag ik me af of het zinvol is om een schuifdak in de Clearvue te zetten? Iemand hier ervaring mee?

Greetz,
 
Je gebruikt de Clearvue ook op de voorruit en heb je, volgens de verhalen, ook klapperende wissers?

Een schuifdak schuift niet op hetgeen waar jij het product smeert. ;)
 
  • Leuk
Reactions: JP030
Damn, daar heb je helemaal gelijk in. Stom dat ik daar niet aan heb gedacht Trouwens nooit last van klapperde wissers gehad.
Tnx!
 
Of je neemt het mee met de waxlaag op het dak.
Ik zie alleen het nut er overigens niet van in, dus bij mij komt er niets op.
 
Hier ook Clearvue op het panoramadak!
Houdt t zeer lang vol. Met een leuk resultaat. Helemaal voor de mensen op de achterbank :rolleyes:
 
Wel eens de BOB geweest en passagiers gehad die een flinke borrel op hadden? Moet je eens door een regenbui rijden op de snelweg, in het donker, met zo'n product op de voorruit...

"Oehhh... Aaahh... Waaauuww..." (Look at the pretty colors!)

Binnen no-time is het heerlijk rustig in de auto. ;)
 
  • Leuk
  • Grappig
Reactions: Rippie en Timo84