• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Daihatsu Charade

Maaike,een tippie als je een klein pufje detailerspray dr bij doet gaat afnemen een stuk makkelijker !en tegen het stoffen en ook kan je langer door werken bestaat er een product van zaino's(weet effe niet zo snel welke:confused: sorry)
 
Heb de pads iedere keer beneveld met citrus bling.
En op een bepaald moment de spray gebruikt om de panelen beter te kunnen afnemen.
 
Damn, dat ziet er super uit.
Ik heb zelf exact dezelfde auto en kleur gehad, dus weet wat voor verkleuring het is.
Dik compliment....enne...je mag wel wat vrolijker kijken hoor met zo'n resultaat ;)
 
Een prachtresultaat Maaike :cool:

De voldoening zal nu wel dik in orde zijn toch ? Echt eer van je werk heb je bij dit soort klussen !
 
Mooi resultaat! ziet er echt weer top uit!
was even hardwerken , maar dan :party:
Maaike zei:
De Powergloss Pos100 is echt bagger om uit te poetsen.:|~*

Ik weet niet hoe het zit met de Monello Inizio, maar de powergloss die hecht zeg maar aan de lak.


Inizio heeft exact het zelfde. minder product gebruiken helpt (5 kleine drupjes op een wolpad of 2 a 3 op een schuimpad.)
en 1 drupje finale (Final finish) erbij helpt ook. maar hij zal altijd blijven kleven zoals je zegt :S
Keiharde lakken hebben er wel minder last van gek genoeg.
pufje spray en wipe bij het afnemen werkt ook prima ja.
 
Mooi resultaat Maaike, als Cruiser en ik van de zomer nog een leuke detail hebben moet ik niet vergeten om je ook uit te nodigen. Gewoon nog wat meer oefenen en dan komt de 100% correctie vanzelf. Gewoon iets meer geduld hebben.
 
Virus zei:
Volgens mij mag je best heel trots zijn op dit resultaat ipv best tevreden. :ja

100 procent correctie is een mooi streefdoel maar in de praktijk lang niet altijd haalbaar (laat staan op 1 dag!)

De foto's laten een mooie transformatie zien en ik denk dat er bij mensen die deze wagen kennen de mondjes zullen openvallen. :)^

Bij bovenstaande sluit ik me helemaal aan, en ligt ook aan de eigenaar, als die heb de week erna toch weer de krasstraat inrijd ga ik ook niet voor de 100% correctie, dat heeft dan toch weinig nut...
 
hey maaike,
dat resultaat is niet alleen goed of zeer goed, ik zou het in 1 woord verbluffend:)^ :cool: noemen,heb ook zo een buur gehad met een ,,roze]-0 ,, wagen en die moet toch ook ooit eens zo rood geweest zijn dan die dat jij aangepakt hebt!!
maw ,een nieuwe valt in het niets en ook ik zou omkijken als ik die auto zou zien rijden!wat zeg ik?ik zou minstens 2 8-()) 8-()) keer omkijken!!
alleen ik kan mijn vrouw niet zover krijgen dat ze mij gaat meehelpen:D ,die wordt liever ,,gereden,, in ne properen auto(ieder zijn hobby)
groetjes grandscenicman. en nogmaals ,hier kunnen er veel een puntje aan zuigen:cool: :cool: