• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dap 900 V3 met slecht contact

Ik heb een DAP500 en DAP900 van de eerste generatie en nog nooit problemen mee gehad.

Vaak zie ik ook dat men de machine opbergt en het snoer strak om de machine heen heeft gewikkeld. Dat is echt vragen om een snoer breuk. Gewoon de kabel met een ruime slag opwikkelen.

Ik meen me te herinneren dat het percentage uitval van de machine's erg laag is.

Quote gevonden van @Tim, daterend van 8 Maart 2010....

Edit: de uitval van V1 DAPs was lager dan 3% (muv van de backingplates). De uitval van V2 DAP's is momenteel lager dan 1%. Maar het kan natuurlijk altijd.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
@RoyR die knop kun je vervangen door een nieuwe knop via CC. Hun kunnen dit ook doen voor je maar de kosten weet ik niet.
Je knop is defect geraakt door het indrukken van de ronde knop aan de zijkant vóór je de rode trigger helemaal ingedrukt hebt.
De trigger heeft dan nu een afgebroken lipje aan de binnenkant waardoor deze niet meer "lockt".
Is wel veel fijner als deze knop weer vast blijft zitten tijdens het detailen
 
  • Leuk
Reactions: RoyR en Jansen
@RoyR die knop kun je vervangen door een nieuwe knop via CC. Hun kunnen dit ook doen voor je maar de kosten weet ik niet.
Je knop is defect geraakt door het indrukken van de ronde knop aan de zijkant vóór je de rode trigger helemaal ingedrukt hebt.
De trigger heeft dan nu een afgebroken lipje aan de binnenkant waardoor deze niet meer "lockt".
Is wel veel fijner als deze knop weer vast blijft zitten tijdens het detailen
Hmm. Maar het klopt dus, als ik hem wil locken, dat die hem dan niet vasthoud? Dat probleem heb ik dus.

Ik gebruik hem niet zo heel vaak. En heb tijdens het gebruik tot nu toe altijd handmatig de knop ingedrukt gehouden
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Je moet eerst de hendel inknijpen, vervolgens ronde knopje ingedrukt houden, en hendel loslaten. Vervolgens blijft die draaien, en kun je ronde knopje ook loslaten.
Jup. Probeerde ik ook altijd.
Maar hij dut t dan gewoon nie

Zal CC eens ff contacten.
 
Om van achterover te vallen. Vandaag had ik hooguit nog enkel uurtjes werk en auto stond strak. Dap heeft echter dit bekend probleem. Ben nogal een leek in dit soort zaken. De Dap recht houden doet hij niets. Maar als ik de knop inhoud en de Dap kantel schiet hij weer in gang :rolleyes: uurgghh