• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP pakketten

Polishing Power DAP500 of 900 Kit met 25% voordeel
Durf je na het zien van onze demonstraties het aan om met deze veilige machine te gaan werken, of stond de DAP al langer op je wensenlijst? Dan kun je profiteren van maar liefst 25% voordeel op deze kits.
Kit 1
DAP900 V3 + Monello Mezzo en Finale (250ml) + twee Monello Raffini 5.5" pads (polishing en finishing).
Prijs € 164 (normaal € 219).
Kit 2
DAP500 V3 + Monello Mezzo en Finale (250ml) + twee Monello Raffini 5.5" pads (polishing en finishing).
Prijs € 134 (normaal € 179).
Jammer dat ik hier niet van kan meegenieten aangezien ik niet op de SDD zal zijn :(
 
nano : Misschien een idee om een bekende een setje te laten halen?

Ik zou het zelfs voor je kunnen doen, maar dan ben je redelijk ReTaRdEd als je geld overmaakt naar een vreemde, haha!


Greetz
 
Ik moet werken zaterdag dusja jammer en nee hoor ben van belgie en de enige die ik ken die iets of wat detailt ben ik dusja :) ach ja dan maar gewoon een dap bestellen nu nog uitrekenen of het goedkoper is om alles los te bestellen door de kortingen online zaterdag of gewoon de powerpack
 
nano;429762 zei:
Ik moet werken zaterdag dusja jammer en nee hoor ben van belgie en de enige die ik ken die iets of wat detailt ben ik dusja :) ach ja dan maar gewoon een dap bestellen nu nog uitrekenen of het goedkoper is om alles los te bestellen door de kortingen online zaterdag of gewoon de powerpack
Ik ben ook van Belgie.. Om rijden is nog geen probleem maar er staan voor niks is wel een probleem
 
Netjes van jullie CC!

https://www.Carclean.com/product/Polis...terskit_103430

Niet gedacht dat jullie dit gingen doen... jammer genoeg heb ik mijn setje apart online besteld op de SDD :-D

Wel leuk om te weten dat jullie suggesties niet zomaar in de wind slaan, top!

Nog een vraagje, waarom de s30+ en niet de s40? Niet dat ik niet voor de s30+ ben ofzo maar vroeg het mij af omdat ik de s40 gekocht heb.
 
Omdat de S40 wat meer voor donkere kleuren is en we dit pakket algemeen hebben samengesteld. Bovendien zijn wij zeer te spreken over de S30.
Suggesties slaan wij nooit zomaar in de wind, wij kijken altijd naar de mogelijkheden.
 
Meestal wel maar glazen voor donkere kleuren werkt ook gewoon op blanke lakken.
 
Ik ben ook een groot fan van de S30... Gebruik het altijd na de S3 gold.

En van alle producten die ik heb gebruikt neemt dit het fijnste af!
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz