• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

nick22 zei:
wanneer heb je hem Tim
ik heb er ook een nodig,mijn g220 is kapot gegaan.

Als je G220 kapot is gegaan, dan heb je altijd nog garantie en krijg je bij de dealer gewoon een nieuwe ;)
Wat is er kapot aan de G220?

PM is naar Tim gegaan en het word opgelost.

@stimpy: ik was bezig o stad 5 en een witte LC pad. maar ik vond dat ie wat weinig powr gaf , nja gewoon doorgegaan op 5 . naarwat minuten begin ie lichte toerental veranderingen te doen.

een paar keer met beleid met de platte had op de pad(backingplate) geslagen en hij liep weer.

op een gegeven moment liep ie langzamer en na uit en aan zetten de ie het even.
nu doet ie nix meer. als ik hem aanzet.

probleem word opgelost iig

Inmiddels is de informatiefolder gereed, ook op papier te krijgen natuurlijk, maar hier digitaal te bewonderen:

https://forum.Carclean.com/threads/dap500-informatie-flyer-online.891/[url]

De DAP's zijn klaar! Ze worden nu gereed gemaakt voor verscheping (Let op! Ze staan nu dus nog in China!!):

DAPFinal1.jpg

DAPFinal2.jpg

Wauw! Dat ziet er wel errug goed uit! 8-()) Kan nog steeds niet wachten!

Wel jammer dat ik hem nu minder/niet nodig heb gezien de hele auto wordt herspoten!