• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Hij ziet er zeker goed uit!!!!!
Vind het wel steeds aantrekkelijker worden om er met de tijd ook eens een te bestellen. :)
 
ik weet niet of het waar is, maar de boot van Nissan (enorm joekel) vanuit Japan (?) doet er een week langer over om in R'dam te komen als íe tegenwind heeft...
 
zou goed kunnen. Wij krijgen wekelijks schepen vanuit Finland, die er normaal 3,5 dag over doen. Met stevig weer onderweg wordt dat gemakkelijk 4 tot 4,5 dag. En dat is dan alleen nog maar het stukje Finland-Nederland.
 
nee, ik zit in de metaalindustrie. De schepen varen continu n lijndienst direct tussen onze fabrieken in Nederland en Finland, met soms een uitstapje in Engeland. De schepen zijn overigens niet van ons. Mocht iemand overigens op de luchthaven Vantaa komen: neem een goed boek mee oid, want de luchthaven is zo saai. Stond er maar eens een auto om te detailen ......

De foto's van de DAP maken overigens wel steeds hebberiger :party:
 
Door omstandigheden langere tijd niet op Carclean geweest, maar ik zie dat er schot in de zaak zit....
Mooi om te lezen, kan haast niet wachten tot ik hem kan ophalen.....
 
Mmmh, zit er zelf aan te denken eigenlijk, om misschien 25 november langs te komen... Zit tot half 4 bij intergamma in Leusden, en vanaf daar is het volgens routenet een uurtje rijden nog... Maar zal dan wel allemaal files zijn rond utrecht dan denk ik:weetniet
 
oh, maandag de 17e terug van vakantie en dat weekend al aan de gang met de DAP! :party: :heart_eyes: :party:

hele weekend de telefoon uit..oh, ga gauw weer dingen bestellen die ik tegelijk met de DAP kan ophalen, heerlijk!

*probeert witte dwangbuis tevergeefs uit te trekken*