Helaas moet je dit weekend de klok een uur terug zetten.. Daarentegen. wel uur langer weekend ^nicknameless zei:Das mooi om te horen. ^
Vanaf nu zet ik elke dag de klok een uur vooruit, des te sneller is het dan 20 november
:-b
Helaas moet je dit weekend de klok een uur terug zetten.. Daarentegen. wel uur langer weekend ^nicknameless zei:Das mooi om te horen. ^
Vanaf nu zet ik elke dag de klok een uur vooruit, des te sneller is het dan 20 november
:-b
Jeroentje zei:Mmmh, zit er zelf aan te denken eigenlijk, om misschien 25 november langs te komen... Zit tot half 4 bij intergamma in Leusden, en vanaf daar is het volgens routenet een uurtje rijden nog... Maar zal dan wel allemaal files zijn rond utrecht dan denk ik:weetniet
Jeroentje zei:Mmmh oke. Dus dan zou ik met gemiddelde snelheid van uhm 140, als ik snelweg heb... Geen idee hoe snel dat stukje weg rijden is, met een half uurtje zonder gekke dingen moeten kunnen over steken haha
Tim zei:Bovendien is de excentrische uitslag van de DAP een stuk groter en het vermogen is 100 Watt meer!
Paultjuh zei:maar het volle vermogen gebruik je toch niet?
tenminste ik heb m'n G220 nog niet op de hoogste stand gehad