• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

nicknameless zei:
Das mooi om te horen. :)^

Vanaf nu zet ik elke dag de klok een uur vooruit, des te sneller is het dan 20 november

:-b
Helaas moet je dit weekend de klok een uur terug zetten.. Daarentegen. wel uur langer weekend :)^
 
Jeroentje zei:
Mmmh, zit er zelf aan te denken eigenlijk, om misschien 25 november langs te komen... Zit tot half 4 bij intergamma in Leusden, en vanaf daar is het volgens routenet een uurtje rijden nog... Maar zal dan wel allemaal files zijn rond utrecht dan denk ik:weetniet

Hangt van het weer en andere elende af. De ene keer is het vol op file de andere keer rustig.
 
Twijfel erg om toch de DAP te geen bestellen. Alleen zit nu nog met een AEG 460 van een 1,5 jaar oud. Beetje zonde om die zo aan de kant te leggen.

Zit er echt een groot verschil tussen beide machines? De AEG is geen D/A als ik het goed begrijp, maar verder nog belangrijke verschillen?
 
De AEG is ook een Dual/Action alleen heeft het een andere naam (excenter) Positief aan de AEG is dat de vlakke delen lekker makkelijk zijn omdat het gros van het gewicht op de pad zit.
Nadeel is weer dat het gewicht aan de zijkanten je tegenwerkt. De DAP is veel kleiner en naar mijn mening makkelijker te handteren dan de AEG die is toch wat aan de lompe kant.
 
Misschien als kerstcadeau, anders begin volgend jaar maar bestellen.

Een full-detail heb ik voor januari toch geen tijd meer voor. De AEG moet dan nog de deur uit. En er gaan volgende week wat andere spulletjes in de bestelling die ik wel al kan gebruiken :roll
 
Dan verkoop je die AEG toch gewoon? Er zullen zat beginnende poetsers zijn die zitten te springen om een fijne 2ehands machine.
 
Jeroentje zei:
Mmmh oke. Dus dan zou ik met gemiddelde snelheid van uhm 140, als ik snelweg heb... Geen idee hoe snel dat stukje weg rijden is, met een half uurtje zonder gekke dingen moeten kunnen over steken haha :D

Ik denk eerder dat je blij mag zijn als je 80/90+ rijd :D
 
Tim zei:
Bovendien is de excentrische uitslag van de DAP een stuk groter en het vermogen is 100 Watt meer!

maar het volle vermogen gebruik je toch niet?
tenminste ik heb m'n G220 nog niet op de hoogste stand gehad
 
Ook wegens omstandigheden helaas weinig op CC geweest maar fijn dat het opschiet met de DAP.
Hij ziet er ook echt cute uit in dat blauw. Kan ook (net als de anderen) nog steeds niet wachten!
 
Paultjuh zei:
maar het volle vermogen gebruik je toch niet?
tenminste ik heb m'n G220 nog niet op de hoogste stand gehad

Ligt eraan, het is ook het vermogen dat ervoor zorgt dat hij niet stil komt te staan als je erop drukt, dus het is niet alleen de snelheid!
 
Vergelijk het even met een auto die je flink doortrekt. In zijn één heb je veel koppel zodat je weg kan rijden van stilstand, maar als je door alle toeren gaat dan gebruik je wel al het vermogen! Dus in elke versnelling kan je al het vermogen gebruiken.
 
zo hard dat die stil komt te staan heb ik er nog nooit op gedrukt, lijkt me ook niet echt de bedoeling van een excenter :D