• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Dat is een mooie voor onder de kerstboom!

Is wel wat voor mijn vriendin om dan een dap 500 vormige doos onder de kerstboom te doen met een paar sokken erin bedenk ik nu.:klap

Wel eerst schudden met die doos dus voor ik hem open maak.:-b

Jaja mensen het aftellen is begonnen.. :-"

Nog maar... 9 nachtjes slapen :jippie

Helaas zit ik voor mijn werk in Frankrijk en kan ik hem hoogstwaarschijnlijk niet de 20ste ophalen :s

Ik kan niet wachten hoor! Heb je al iets van een precieze datum Tim of weet je het pas als ze bij je voor de deur staan?!

ik heb 'm alvast betaald, kannie wachten staat nog een bmw e30 op het programma en die heeft echt heel nodig een detail beurt nodig.

Heb je al iets van een precieze datum Tim of weet je het pas als ze bij je voor de deur staan?! Is er verder al iets bekend over een eventuele clinic?!

vraagje?

Ik heb de DAP besteld nu is mijn vraag welke pad moet/kan ik gebruiken. Ik ben nieuw met het machinaal poetsen dus waar begin je mee:weetniet . Mijn TT heeft lichte krasjes en hij is Zwart metallic. Ik wil graag direct beginnen als de DAP binnen is dus zal ik nog een aantal pad moeten bestellen Maar welke.

Gr.,
Duc

Groen (Light) ,Wit ,Oranje ..Dat zijn de meest gebruikte om krassen te lijf te gaan.

Eventueel Blauw of Zwart om om te Glazen..:-)^