• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Aiai, zou het deze week dan echt de week der weken gaan worden en wordt de DAP uitgeleverd?? Ik heb zelf het enge idee van niet aangezien er geen updatejes meer zijn geweest. Ik heb nog 2 leuke klusjes op staan, een Mondeo uit '07 en een Golf V uit '05 maar heb gezegd dat ik eerst nog even op de nieuwe machine aan het wachten ben. Nu maar hopen dat ik um snel vast kan houden! :)

Ik was er al bang voor! :'( Wie was hier ook alweer de dagen aant afstrepen?! Even 5 streepjes op het lijstje erbij zetten! :lol

Die boot komt straks gewoon superstrak (zonder swirls) het land binnen. Best knap een schip detailen in 5 dagen......rofl

Ja, beetje melig....

*schrapt leuk weekend uit agenda...*

Net een uur terug uit Florida, krijg ik dit (naast het pisweer hier :-d ) om m'n oren :|~*

Nog even geduld :-" , geen probleem :party

dovdmeer zei:
Jammer, maar volgens mij wordt het dit weekend toch p*sweer, dus niet zo goed voor een demo, en die heb ik echt wel nodig...:D

OT, Florida is populair hier...:)

Demo? Die machine is je herder! Daar kan je moeder zo ongeschoold mee aan de slag, zo toppie.

Jammer van de vertraging, en ik kan NIET wachten haha. Maar begrijpelijk, lange reis voor zo'n boot en die Sinterklaas vaart natuurlijk ook vet in de weg..
Die paar dagen extra kunnen er nog best bij :ja

zo net alvast een bestellingkje de deur uitgedaan voor wat pads, om de machine wat op te leuken.

hoe zit het trouwens met 6.5 inch pads gaat dat een beetje op de dap??

Zal wel een persoonlijke voorkeur zijn maar zelf verkies ik (voor de G220) de kleinere 5.5 inch pads, ik vind de machine makkelijker manipuleerbaar ermee en ook minder trillen.

Ik merk vrijwel geen verschil tussen het trillen met 5,5"of 6,5" pads :weetniet
Ik gebruik altijd 6,5" pads, werkt prima. Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur.

ladybug zei:
Demo? Die machine is je herder! Daar kan je moeder zo ongeschoold mee aan de slag, zo toppie.

Jammer van de vertraging, en ik kan NIET wachten haha. Maar begrijpelijk, lange reis voor zo'n boot en die Sinterklaas vaart natuurlijk ook vet in de weg..
Die paar dagen extra kunnen er nog best bij :ja

haha...ja maar ik durfde in het begin niet eens met de hand ScratchX te gebruiken...:lol...vandaar dat ik wel graag eens wil zien hoe je zo'n apparaat nou gebruikt...:ja

naja...ik hoop in ieder geval dat de boot van de Sint toch snel aankomt...:lol

Helaas jongens,

De boot is retour naar de arme kinderen in China,

Ze waren mijn DAP vergeten aan boord te zetten!!!! :lol

Heb hem toch maar besteld, met schijven en Poor Boys SSR 1, 2 en 2,5 erbij.

Kijken of het arme twingotje dit keer ontsnapt aan de poetswoede :slotje w^^w

Moet misschien ook maar zo'n DAP bestellen :-"

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik er het beste bij kan bestellen ?
Heb nog geen enkele ervaring met mechanisch poetsen en wil ook niet direct al te voortvarend te werk gaan . . .

Ik heb een metallic-blauwe Honda Accord van 2006 en voor mijn gevoel is de lak namelijk extreem krasgevoelig.
Hoewel ik het 2 emmersysteem gebruik met een washmitt en droog met een goede droogdoek (Chemical Guys - Miracle Dryer) kom ik iedere week weer nieuwe krasjes tegen :(
Heeft iemand van mijn mede Honda-rijders hier misschien soortgelijke ervaringen ?

Van Tim heb ik vernomen dat voor een "beginner" de volgende spullen aan te raden zijn:

3M - 3434 afplaktape - 19mm breed

Lake Country - 5,5 inch Green Spot Buff Pad
Lake Country - 5,5 inch Orange Spot Buff Pad
Lake Country - 5,5 inch White Spot Buff Pad

Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover
Poorboys World - SSR2 Medium Abrasive Swirl Remover
Poorboys World - SSR2.5 Medium Super Swirl Remover

Zelf heb ik deze ook aan mijn bestelling toegevoegd, ervaringen hoe het werkt kan ik je helaas niet geven.