• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Ik zeg het nog maar een keertje, voor de zekerheid, het zal een paar maanden duren voor hij hier is he.

Onder de kerstboom kan hij in ieder geval zeker liggen, maar we verwachten dat hij in november binnen is.

Lang verwacht
Stil gebleven
Nooit gedacht
Toch gekregen

Das al een mooi rijmpje om hem mee onder de boom te leggen :lol

Ik heb hem ook besteld! Heb mijn Lidl excenter maar 1 keer gebruikt maar ja die kan nu mooi dienst doen waarvoor ie gemaakt is. Schuren dus.... ;)
Ik hoop dat ik nog bij de eerste 100 zit! :jippie

Tjonge,

Uit al die reakties van al die "bestellende" mensen schijnt het een goed machientje te zijn volgens mij:roll
Heb het apparaatje nog nooit gezien, en weet ook niet wat ik er van verwachten mag, nou ja. Hij is beter dan de G220
volgens een paar ervaren poetserts. Jippie! Daar hebben we wat aan, maar hoop dat de machine ons wel aan kan :-p
Bijkomend voordeel is dat het in een leuke tas zit die je lekker makkelijk kan open ritsen. Dus niet zo'n onhandige koffer die
moeilijker te pakken/openen is. Dus neemt het machientje ook minder tijd in beslag waardoor je weer sneller werkt.

Dus:

De machine mag zijn naam wel eer aan doen als die eens aankomt hier in Friesland. Ben benieuwd, alhoewel als het dan midden in
de winter is, ik echt niet buiten gaat poetsen hoor, nee dan wacht ik nog liever een paar maandjes ,^^ Heb zelfs mijn potje poorboy's natty's red niet eens gebruikt, kan je na gaan. Maar ik loop eerlijk gezegt een beetje heel veel achter bij het poetsen van me auto. Dus hoop daardoor ook dat deze machine beter tot zijn recht staat dan de doodgewone jan en alleman ecxenter.

Ben benieuwd, haha anyway, ik plak voortaan niet meer zo'n verhaal hier neer hoor. Jullie zullen wel denken waar heeft die jongen het over. Maar ik heb wel eens vaker last van dit soort problemen, dat ik er een heel onder werp op heen aan het typen ben. In principe volstrekt onodig maar goed, daar kan ik ook niets aan doen. Schijnt dat ik zo ben, dit zeggen ze op me werk ook vaak zat :(

Maar ja. Ik zie het apparaatje vanzelf eens hier op de deurmat staan :lol

Ben al lang op zoek naar de juiste machine voor mij als beginner.
Na het lezen van al de commentaren heb ik niet langer getwijfeld.:)
Is zojuist besteld.:jippie
Ik wilde dat pakketje ook wel niet missen.:cool

Al ben ik pas sinds vandaag lid van het forum en een totale leek, heb hem toch gelijk besteld. Het duurt dus nog wel even voordat hij er is, en in de tussentijd kan ik nog lekker veel lezen hier over hoe en wat :).

Mijn huidige machine is toch wel een beetje lomp, zeker als ik straks op een iets kleiner object dan een bedrijfsbus wil gaan werken.

En na de positieve verhalen van Dibbuz en Stimpy en na het zien van de foto's, heb ik zojuist ook maar een pre-order ingeschoten. :-d

Gelukkig kan ik nog minstens een maand sparen. En nu maar hopen dat ik niet pre-order nummer 101 heb. :lol

Ok, om niet buiten de boot te vallen heb ik um ook maar besteld. Al is het alleen maar al voor dat gratis poetspakket! :P

Ook besteld! :-"

Wil t.z.t. toch wel even weten wat het poetspakket inhoud i.v.m bestelling SSR/LC pads om het compleet te maken (zodat ik geen dubbele spullen heb)

Tim zei:
Op het moment dat de machines binnen zijn verklappen we wat er in het poetspakket zit! :party

Ja, dat is prima. Als je dan nog even wacht met het versturen van de machine, kan ik gelijk de rest meebestellen :-)^

Zijn ze er al?...;)

Overigens heb ik hetzelfde...zal ik de SSR serie al bestellen of niet?...Maar goed, die kun je toch beter pas bestellen als de machine er zelf is...:)...dus machine afhalen, poetspakket bekijken, en waar nodig wat bij bestellen....ik zal toch ook wel wat advies nodig hebben over het gebruik van de machine en producten...:)...toerental, druk etc...hoe hou je zo'n apparaat eigenlijk vast?...:)

Ik denk niet dat er poetsmiddeltjes in zitten.

Eerder aan spulletjes die voor de machine zelf noodzakelijk zijn.
(geen poetsmiddelen dus)

Maar mij hoor je er niet over klagen, eind van het jaar zie ik vanzelf wat er op de deurmat staat:party