Tjonge,
Uit al die reakties van al die "bestellende" mensen schijnt het een goed machientje te zijn volgens mij:roll
Heb het apparaatje nog nooit gezien, en weet ook niet wat ik er van verwachten mag, nou ja. Hij is beter dan de G220
volgens een paar ervaren poetserts. Jippie! Daar hebben we wat aan, maar hoop dat de machine ons wel aan kan
Bijkomend voordeel is dat het in een leuke tas zit die je lekker makkelijk kan open ritsen. Dus niet zo'n onhandige koffer die
moeilijker te pakken/openen is. Dus neemt het machientje ook minder tijd in beslag waardoor je weer sneller werkt.
Dus:
De machine mag zijn naam wel eer aan doen als die eens aankomt hier in Friesland. Ben benieuwd, alhoewel als het dan midden in
de winter is, ik echt niet buiten gaat poetsen hoor, nee dan wacht ik nog liever een paar maandjes ,^^ Heb zelfs mijn potje poorboy's natty's red niet eens gebruikt, kan je na gaan. Maar ik loop eerlijk gezegt een beetje heel veel achter bij het poetsen van me auto. Dus hoop daardoor ook dat deze machine beter tot zijn recht staat dan de doodgewone jan en alleman ecxenter.
Ben benieuwd, haha anyway, ik plak voortaan niet meer zo'n verhaal hier neer hoor. Jullie zullen wel denken waar heeft die jongen het over. Maar ik heb wel eens vaker last van dit soort problemen, dat ik er een heel onder werp op heen aan het typen ben. In principe volstrekt onodig maar goed, daar kan ik ook niets aan doen. Schijnt dat ik zo ben, dit zeggen ze op me werk ook vaak zat
Maar ja. Ik zie het apparaatje vanzelf eens hier op de deurmat staan