• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAP500 Dual Action Polijstmachine - 220 volt nu op voorraad en te bestellen!

Hoeft natuurlijk niet per se maar het lijkt me wel lekker voor de hand liggend. En het fijnste, zeker voor iedereen de voor het eerst een machine aanschaft!! Houd ons niet zo lang in spanning Tim! :D
 
Zo heb de DAP500 ook pre-ordered.... ben ik nog bij de eerste 100 ???

Krijgen de mensen die pre-ordered hebben tzt nog bericht wanneer het leverbaar is, en de betalingen kunnen worden gedaan?

edit: hopelijk zitten er 5.5inch pads bij in het verrassingspakket... aangezien ik al de 6.5inch pads heb. Zou makkelijk zijn voor de kleinere delen!!
 
Als ie d'r is ga ik 'm live ophalen :-b
Kan ik meteen kennismaken met het cc-team!

Misschien een id-tje om 'm in bulk op te halen?
Dus met meer mensen te gelijk.
Als iemand voor de koffie zorgt neem ik wat lekkers mee (zoekt de taart smiley...)
 
Hey Tim,

Doe je er ook een kortingskaart in voor de clinic/gebruikerscursus "DAP500" :D Omdat ik merk zoals ikzelf ook er aardig wat newbe's bij zitten.
 
Ik zou zeggen kom tegen die tijd langs, laat ik zien hoe het werkt, geen probleem.
 
Zou er zelfs voor uit Groningen komen voor zo'n gebruikerscursus.....

Enige nadeel is dat ik op zaterdag werk en alleen vrij ben op zondag en maandag:confused: , maar indien het bijvoorbeeld op een zondag kan ben ik er alvast bij:grinning: , en natuurlijk kennis maken met de mensen van carclean en waarschijnlijk wat productjes kopen:D

groeten,
Eric
 
Er valt altijd wel wat te regelen natuurlijk dat moet geen probleem zijn. Alleen in de winter is een overdekte locatie een must en daar gaat de schoen nu net wringen dus als iemand een locatie heeft.... aarzel niet om dit te melden ;)
 
Gaan de 4 inch spott pads van LC ook passen op deze machine?

EDIT,.las net ergens dat je hiervoor de 3.5 backingplate nodig hebt...deze gelijk maar ff op de lijst gezet:-" EDIT
 
De backingplate is verwisselbaar dus ik denk het wel :weetniet
LC 3,5 inch plate erop en gaan?

Carclean zit hier (Rotterdam Noord) om de hoek (nou ja bijna),
dus qua tijdstip/dag is altijd wel iets te regelen voor mij :-"
 
Lijkt me geweldig, die DAP500 Detailing Dag (hé, DDD, waar heb ik dat eerder gezien
a015.gif
)

Kan het elektriciteitsnet in Bergschenhoek dat wel aan Tim, al die DAP500's die gelijktijdig aangezet worden :weetniet
 
Dibbuz zei:
Er valt altijd wel wat te regelen natuurlijk dat moet geen probleem zijn. Alleen in de winter is een overdekte locatie een must en daar gaat de schoen nu net wringen dus als iemand een locatie heeft.... aarzel niet om dit te melden ;)

Ik heb de beschikking over een loods (met toilet, kantine en douche:-b ), is alleen in Groningen, dus voor de meeste mensen zal dat een ritje zijn:ja, dus lijkt me gelijk weer geen optie:schaam

Groeten,
Eric