• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december. 26% korting op de DAP500 V2!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.807
200
Berkel en Rodenrijs
brimg.ashx?id=100052.webp

DAPpere Dinsdag: Dinsdag 8 december!

26% Korting op de DAP500 Dual Action polijstmachine alléén bij Carclean.com. De veilige en effectieve polijstmachine voor beginners én gevorderden.

Dinsdag 8 december is het Dappere Dinsdag, je krijgt dan de kans om de DAP500 V2 aan te schaffen voor maar € 99,99 (normale prijs € 135,-), dat is dus maar liefst 26% korting op de machine.

Ook korting op Lake Country en Monello
Maar er is meer, ook op 5.5” en 6” CCS en Kompressor pads van Lake Country en Monello ontvang je op die dag een aantrekkelijke korting van 20%.

Mis het niet!
Laat deze dag niet aan je voorbij gaan en zet dinsdag 8 december in je agenda. De actieprijzen gelden van middernacht tot middernacht.

DAP500V2.gif
dap5050.webp

DAP500 Productinformatie
De DAP500 V2 werkt net als handmatig polijsten of waxen, alleen met een veel hogere snelheid en een hogere intensiteit!

Hoe werkt het?
Hij maakt een excentrische beweging waarbij de polijstpad ook vrij roteert om zijn eigen as. De DAP500 maakt per minuut vele excentrische bewegingen, die je kunt vergelijken met ronddraaiende handbewegingen. Het speciaal ontwikkelde contragewicht zorgt ervoor dat de machine minder trilt. Bij polijstmachines die alleen roteren (rotary’s), is er altijd kans op hologrammen, machinesporen, brandplekken en andere lakschade. Doordat de DAP500 ook excentrisch beweegt, is die kans nu minimaal. Dat maakt de DAP500 geschikt voor elke gebruiker. Van enthousiaste detailer tot iemand zonder enige ervaring!

Bij de DAP500 krijg je een uitgebreide, Nederlandse handleiding. De DAP500 laat de concurrentie ver achter zich. Niet alleen dankzij zijn excentrische uitslag, maar ook door zijn vermogen van maar liefst 500 watt. Altijd voldoende polijstkracht dus. Bovendien kun je met de DAP500 makkelijk wisselen van steunplaat of type polijstpad.

Kortom: In tegenstelling tot normale excenter (schuur)machines, is de DAP500 écht ontwikkeld als een absoluut veilige, professionele polijstmachine voor je auto, caravan of boot!

- Ideaal voor lakherstel, polijsten en waxen
- Verwisselbare 125mm steunplaat -
- Geschikt voor 5.5" en 6.5" pads
- Veilig voor alle laksoorten
- Ergonomisch ontwerp
- Regelbare snelheid

De set wordt geleverd met:
- DAP500 500 watt Dual Action Polijstmachine
- 125 mm verwisselbare steunplaat
- Sleutel voor steunplaat
- Set reserve koolborsteltjes
- Handgreep, zowel links als rechts te monteren
- D-Handgreep, voor centrale montage
- Handige canvas opbergtas met DAP500 logo’s en draagriem
- Uitgebreide, Nederlandse gebruikshandleiding

Technsche gegevens
Polijstpad-Ø max. mm 190 (7,5" )
Steunplaat mm Ø 125 (5" )
Oscillaties per minuut o.p.m. 2500-6500
Uitslag mm 8
Aansluitspanning V/Hz 230/50
Draad 5/16"-24
Afgegeven vermogen W 500
Gewicht (zonder kabel) Kg 2,3
Isolatieklasse II

Dealers en wederverkopers uitgesloten van deelname.

Laatst bewerkt door een moderator:
Door je reactie in het Dodo donderdag topic, kreeg ik al wel een licht vermoeden. :idee

De DAP500 zit nu toch ook ongeveer een jaar in het assortiment?

Misschien toch wat pads inslaan. Die heb ik nog niet veel.

Normaal haat ik het om geld uit te geven.........maar om klant te zijn bij de firma CarClean en daar dus m'n zuurverdiende centjes uit te geven is iedere keer weer een feest op zich.....:party :party :party :party :party

Zeker weten...

Of deze nu alvast aanschaffen...vrouwtje lief aankijken (heb net al spullen besteld).....of nog wachten op de nog te testen Pro-rotary....
hmmm... dilemma :weetniet dilemma.....

tim, waarom doe je dit nou? heb in de zomer de dap kit gekocht, poorboys serie alles er op en eraan. op de meguiars maandag het een en ander besteld, de foam lance en ssf besteld.

je wilt dat ik gewoon de monello kit en nog wat pads koop he:|~* ;)

Weer een goede actie, gelukkig heb ik de dap al dus houd nu wat geld in mijn knip. waarschijnlijk alleen dus wat pads erbij:-"

Nee Nee Nee
A.U.B. geen dap actie

Ik was vanplan om volgend jaar een dap tekopen
Lees net dat 8 dec Tim een dap actie is:-)^
Ik hebt me nog niet verdiept in de pads voor de dap
Mocht ik over gaan tot aanschaf dap welke pads moet er dan zeker bij kopen?
graag advies

Lenn:) :)

Had ik net besloten om het voorlopig maar met de hand te blijven doen,ook omdat mijn auto pas 1 maand oud is.
Komt er zo"n aktie.....ga ik toch weer twijfelen.

Vraagje ?

Ik heb een metallic zwarte golf welke pads raden jullie aan om te gebruiken ?

Ook heb ik de Black Hole en Natty"s Paste Wax Blue is dit met de DAP aan te brengen ?

Zo nu nog even met vrouwtje praten:lol :lol

groeten peet

In AIO set krijg je de volgende pads: Oranje, Wit, Zwart, Goud. Ik zou die dan in elk geval aanschaffen!
Black Hole is een glaze, en dus met Zwart, Natty is een wax dus met Goud.
Zou zelf in elk geval de wax lekker met het handje doen ( neem je de losse gouden aka CONSORSO handpad a €3,49 ), BH kan makkelijk alle 2 ( ieder zijn voorkeur )

Snoeiharde marketingman die Tim :cool

Wat een geluk dat het net na Sinterklaas is.
En nog voor mijn verjaardag...
Kan mijn vrouw 'm voor mij bestellen :love

Weer een paar uur leesplezier in het verschiet om uit te vinden wat er allemaal bij kan :jippie

Hans

zoals hier boven..

alleen zou ik

oranje: monello mezzo OF monello inizio
wit : monello mezzo OF finale
zwart: monello finale
en dan de gouden voor blackhole / white diamond..
ook zou ik voor wax een 2e gouden pad nemen

Das heel mooi .
Wou in december een dap aanschaffen , nu hoef ik niet meer na te denken .
Ga hem 8dec gelijk bestellen .