• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dashboard verzorgen

Drapu

Detailing chief
22 jul 2019
38
75
Vandaag heb ik een ander dashboard gekocht voor mij Fiat; de huidige is plakkerig (door oplossen door UV van een verharder / lijm). Hoe kan ik het beste het andere dashboard behandelen/beschermen?
 
De oude zal plakkerig zijn door het uittrekken van de weekmakers. Wat is de staat van het ''andere'' dashboard?

Voordat je met producten aan de gang gaat... ;)
 
Dan zou ik met een APC (milde verhouding) de boel afnemen, met een natte doek nawrijven, laten drogen en een dressing aanbrengen. ;)

Dit kan een dressing zijn zoals Natural Look / Preserve / Purple / etc etc.

Reinigen en voeden zal het belangrijkste zijn. Herhalen met de dressing ná het intrekken kan ook helpen.
 
Ik gebruik altijd poorboys APC 1:15 verdund, erna poorboys world natural look dressing erover. 10 minuten laten inwerken en nawrijven. Werkt al jaren perfect! Alleen opletten met stuur, versnellngspook ivm gladheid