• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De eerste keer :-)

flower150

Detailing rookie
25 feb 2009
23
0
Vandaag ben ik voor het eerst aan de slag gegaan met mn nieuwe carclean producten. De auto is nog maar 1 week oud, maar hij was al zo vies en zwart en modderig dat het er vandaag toch echt van moest komen.
Ik heb hem eerst afgespoten en gewassen met de 2 emmer methode. Daarna gekleid (was niet echt nodig, maar het leek wel alsof de kleur mooier werd door de detaill spray, kan dat of verbeeld ik me dit nu??) en daarna in de was gezet.
Het mooiste vind ik dat de auto nu nog roder is, en nog harder glimt dan dat ik hem net had opgehaald bij de dealer.
Voor een amateurtje ben ik best trots op mezelf haha
hier de foto's

Foto-3LYWHDQY-D.jpg

Foto-VTXJOFD6-D.jpg


Foto-RRTCTQWH-D.jpg


Foto-UTKV7T6W-D.jpg


Deze foto is genomen direct nadat ik hem bij de dealer heb af gehaald

Foto-HQNLVLDO-D.jpg


En deze foto na de poetsbeurt van vandaag


Foto-VTXJOFD6-D.jpg


Foto-VTXJOFD6-D.jpg
 
ziet er keurig uit. welke detail spray heb je gebruikt? tip voor de volgende bestelling: een mooie dressing voor de banden. dat contrasteert nog lekkerder bij de schone rode lak met een nog spetterende resultaat.
 
En die spray ruikt naar kaneel :)

Heeeeeeeel mooi resultaat trouwens, die glans is heel mooi! Complimenten.

Hij is als het goed is ook een stuk gladder dan voorheen!
 
Je hebt inderdaad goed je best gedaan! Erg mooi. Nu nog een dressing voor de bandjes en het plaatje is compleet! ;)
 
Mooi!

Maar iik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat het rood wel erg kunstmatig is :weetniet Zijn de foto's door een fotobewerkingspakket heen gehaald of komt dit door de camera?
 
kunstmatig??? nee de kleur is echt zo rood. De kleur op de foto klopt eigenlijk wel. En bedankt voor de complimenten $$) Hij is inderdaad echt spiegelglad!!!! Alleen jammer dat er vanmorgen een kat met hele vieze poten over de auto heen is gelopen grrrrrr
 
flower150 zei:
kunstmatig??? nee de kleur is echt zo rood. De kleur op de foto klopt eigenlijk wel. En bedankt voor de complimenten $$) Hij is inderdaad echt spiegelglad!!!! Alleen jammer dat er vanmorgen een kat met hele vieze poten over de auto heen is gelopen grrrrrr

Heel stoer dat hij zo knalrood is!

Je kan hem bijhouden met een Quick Detailer of een Mooie Spraywax!