• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Perfecte Tire Gel?

Bedankt voor deze heldere en duidelijke omschrijving van het product en daarbij dus ook het antwoord op mijn vraag. :cool:

Deze komt dus zeker op de verlanglijst te staan.
 
Of misschien kan Dennis deze eens gaan testen?

De Pinnacle Black Onyx, net eventje iets duurder, maar misschien ook wel net eventjes iets beter? Bij Autogeek.net lijken ze Pinnacle meestal net ietsie pietsie hoger te in te schalen dan Wolfgang...
 
Testen is altijd leuk, maar ik hoor juist hele goede berichten uit de UK over Wolfgang. Mensen die het gebruiken zijn erg enthousiast over de hele range.

Dit is mijn eerste kennismaking, maar die is zeker positief. (Ik zie echt niet hoe het beter zou kunnen, voor mij is ie echt perfect).

De review van Dennis over de Wolfgang Füzion Estate Wax versterkt mijn positieve gevoel over dit merk. (Zo sterk dat ik de wax alvast op de wishlist heb gezet).

M'n volgende aanschaf van Wolfgang is de Auto Bathe (is besteld), en als die goed bevalt... Wie weet. ;)

Maar die Black Diamond zit wel goed... :cool:
 
Je raadt nooit wat ik net meegenomen hebt..... Bath, Polish Enhancer en Black Diamond Tyre Gel ;)
Zeer benieuwd!
 
Ik denk dat Pinnacle en Wolfgang elkaar weinig zullen ontlopen aangezien ze uit dezelfde fabriek komen.
In de basis heeft Pinnacle haar roem te danken aan haar wax, terwijl Wolfgang zijn naam heeft gemaakt met zijn sealant.

(Eigenlijk wilde ik deze combo in het voorjaar gaan proberen, maar de sealant van Wolfgang heeft een curing tijd van 12 uur !!!)
 
Vandaag de Wolfgang Tire gel geprobeerd na het aanraden van Sven. Dit is echt een goed produkt zeg! Ik heb het aangebracht met het sponsje van Wolfgang (zwart met gele bovenkant) en dat ging geweldig. Ruikt lekker, zeer weinig van nodig en echt de perfecte satijnen zwarte kleur voor mij!!!

Kost wat meer maar ik heb het er zeker voor over. Sven bedankt! :)^
 
Dibbuz zei:
Vandaag de Wolfgang Tire gel geprobeerd na het aanraden van Sven. Dit is echt een goed produkt zeg! Ik heb het aangebracht met het sponsje van Wolfgang (zwart met gele bovenkant) en dat ging geweldig. Ruikt lekker, zeer weinig van nodig en echt de perfecte satijnen zwarte kleur voor mij!!!

Kost wat meer maar ik heb het er zeker voor over. Sven bedankt! :)^
heb hem ook besteld, hoop pakket deze week ergens te ontvangen en dus ook te kunnen testen.
Ben benieuwd naar het resultaat!
 
@ D: Goed spul hè? :grinning: Blij te horen dat het jou ook goed bevalt, maar ik wist het eigenlijk wel dat je het zou kunnen waarderen.

Hij is echt helemaal goed. Perfect resultaat en zuinig in gebruik.

Zo'n sponsje wil ik trouwens ook wel zo te horen... ;)
 
Dit topic weer even een kick gegeven ....

Vandaag de laatste aanwinst gebruikt: de Wolfgang Tyre Gel. Tot heden heb ik altijd de Poorboys Bold 'n Bright gebruikt. Even los van de prijs: de Wolfgang is echt top! De gel laat een mooie satijnglans achter op de band. De band wordt mooi zwart, zoals op de eerder getoonde foto's. In tegenstelling tot de PB, blijft bij dubbel aanbrengen de satijnglans aanwezig. De PB glimt veel meer. Daardoor komt de Wolfgang veel natuurlijker over. De Wolfgang is makkelijk aan te brengen en tevens minder vlekkerig. Ik ben benieuwd naar de duurzaamheid, maar wat betreft de uitstraling heeft hij overduidelijk gewonnen! :cool:
 
Naar de duurzaamheid ben ik ook benieuwd aangezien ik opzoek ben naar een product dat een standtijd heeft die langer als enkele dagen.
 
Ik zal zeker mijn bevindingen weergeven hier. Ik heb alle banden eerst met APC schoongemaakt en vervolgens ook alle 4 met de Wolfgang behandeld. Een 50/50 zit er nu dus niet in, maar ik weet wel hoe lang de PB ongeveer stand hield. Ik heb er hoge verwachtingen van. De banden Op Dibbuz' auto waren na enkele weken veel zwarter dan de mijn na ongeveer dezelfde tijd, dat heeft me mede over de streep getrokken de Wolfgang aan te schaffen. Nu moet hij z'n meerprijs in duurzaamheid natuurlijk wel waarmaken ( de wolfgang is bijna 2x zo duur als de PB).