Zo, én weer even on topic en gelijk dit topic weer een kick nar boven geven.
Twee weken geleden heb ik de banden voor de eerste keer met de Wolfgang Tyre Gel behandeld (zie foto op pagina 2 van dit topic). Belangrijk voor mij was de duurzaamheid. De Wolfgang is bijna dubbel zo duur in aanschaf als de Bold n' Bright van Poorboys welke ik tot nog toe heb gebruikt. Wel, vooralsnog vind ik hem tegenvallen, zie de foto's hieronder
De auto vanmorgen voorafgaand aan het wassen
Auto en band nog onbehandeld
50/50 (direct nadat de tyre gel is aangebracht, dus glimt nog heel erg.
enkele uren later is de hoogglans veranderd in zijdeglans.
Ik snap niet goed waarom de banden van Sven S8 en Dibbuz wel zwart zijn gebleven, naar wat ik kan herinneren waren die van Dibbuz zwarter dan bij mij. Zou het te maken hebben met de stevigheid van de bandwang? Dit zijn uiteraard geen laagprofielbanden met lage bandwang. Ze bieden meer comfort en zijn dus flexibeler. Wie heeft het antwoord?
De kleur is dan wel in grote mate verdwenen, in het zonnetje vanmiddag was de satijnglans nog wel waar te nemen.
Zou ik de de Wolfgang aanbevelen? Voor de perfectionist, ongeacht het geld, zeker, de glans is super! Het maakt de auto echt af!
De duurzaamheid hou ik in de gaten. Getuige de foto's vanmiddag de Wolfgang weer gebruikt, ik ben benieuwd hoe het de komende tijd gaat