• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

December Detail Night bij Carclean.com: AFGELAST!!!

Tsss. Patatgeneratie...
Paar ribjes gekneusd en hij kan niks meer.
Of je nu thuis zit hangt rondloopt,kan je in mijn ogen ook in de auto en naar CCHQ en daar een stoel pakken.
En ja,ik weet hoe het voelt gekneusde ribben,ben een keer van een dak gevallen,al mn linkerribben zwaargekneust,maar geen uurtje ziekteverlet.
 
Is er iemand die in de buurt van Bodegraven komt die vrydag???En het niet erg vindt om een bijrijder mee te nemen???

Zou van iemand een auto lenen alleen die is nu een stukje korter:auw

Dus als ik met iemand mee kan rijden???
 
@RST : echt erlangs komen we niet, maar mocht je met vervoer zitten dan willen wij evt wel even langs bodegraven om je op te pikken (en natuurlijk weer thuis te brengen)
 
@ RST
smurf1.jpg
,

Check je PM box ;)
 
Hmmm vrijdag eerst naar zevenhuizen voor een openhuis, aansluitend een Mexicaans diner......zal rond 21:00 voorbij zijn.....

Tim, kunnen we dan nog langskomen ( broertje, m'n meisje m'n zoontje und ich) ??
 
RST-Smurf zei:
Is er iemand die in de buurt van Bodegraven komt die vrydag???En het niet erg vindt om een bijrijder mee te nemen???

Zou van iemand een auto lenen alleen die is nu een stukje korter:auw

Dus als ik met iemand mee kan rijden???

Laat het me maar weten als ik je op moet pikken.
 
@ Soeper......
Tim zei:
Naar aanleiding van mijn email, zijn er een paar plaatsen vrijgekomen (2 totaal volgens mij). Dus voor de liefhebbers: er is nog plek!

en aangezien wij met 4e zijn vind ik het niet meer dan normaal dat ik die vraag hier stel........:ja
 
Lexusfreak zei:
Tim, kunnen we dan nog langskomen ( broertje, m'n meisje m'n zoontje und ich) ??

Wat mij betreft, maar als je 21.00u klaar bent en hierheen moet komen dan ben je misschien hier voor een kwartiertje. Het is niet zo dat er om 22.00u iedereen op straat zetten, maar wellicht is je rij-inspanning en de effectieve tijd dat je hier bent niet helemaal in verhouding?