• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

February Detail Night @ Carclean.com

Er is helaas iets tussen gekomen :( . Er is dus nog een plek vrij.

Dagplanning ligt compleet overhoop, maar dat betekent dat ik vanmiddag wel in de buurt ben. En er ligt nog wat warms op mij te wachten ,^^
 
okkiwokkie :cool:
Damn, zit nog even m'n boodschappenlijst voor vanavond te maken. Ik zeg: vrouwlief word niet blij :-"
 
@ Tim: voordat we je terug zien bij het programma bonje met de buren, misschien een sms alert sturen:D ?
 
Zo,en ik ben weer thuis,nu aan een welverdiend pilsje,jammer dat er daar geen bier was:klap
In het magazijn zijn ook wat foto's geschoten,maar ik weet niet of die wel de moeite zijn;)
 
Nu maak je ons wel nieuwsgierig. Laat maar komen die foto's.

Vond het een gezellige avond. Met diverse collega-detailers kennis gemaakt.
En natuurlijk weer paar dingen toe kunnen voegen aan de collectie.
Tim en crew bedankt voor de organisatie van deze topavond.
 
Ik heb een gezellige avond gehad.
Was netjes verzorgd met meer dan voldoende te eten + drinken.
Ik heb me met overgave gestort op de sateh (smaakte uitermate prima) en de gehaktballetjes.

Nog een Ibrido conceptpotje kunnen aanschouwen en tegen het einde nog wat spulletjes in kunnen slaan
en toen zat de Detail Night er weer op.

Dank voor het initiatief.