• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com oliebollenavond!

Aficior;310367 zei:
Ik had een zeer goede vriend meegenomen die niets met detailing heeft, maar wel weer van alles met wijn en Champagne. Die moest even wennen… Wilma en Iwan: jullie hebben een positief diepe indruk achtergelaten.

Thanks, ik vond het ook leuk om met jullie te kletsen en te geinen

Ik vond het ook erg gezellig en het was leuk om weer eens tussen alle spulletjes te snuffelen onder genot van een glaasje gluhwein (of 2:lol ) binnenkort de glas master pro maar eens uit proberen

Ivm de griep van Arjan gingen we op tijd weer naar huis,maar we kijken alweer uit naar de summer detail day:-d

Leuk om een impressie te lezen van de oliebollen avond..... Lijkt mij ook wel wat om eens heen te gaan, maar vanaf Texel echt niet te doen. Laatste bootje gaat om 21:30 vanuit Den Helder dus moet je een hotelletje zien te scoren. Maar er zijn wel een paar mededetailers op het eiland inmiddels dus maybe de volgende keer dat we een autootje vol kunnen laten rijden? en met mijn postuur zullen de lampen ook wel omhoog schijnen, al heb ik een jeep haha ! :lol

Sounds like a plan, weekendje texel, hotelletje, bbq, gezellig!

Oja, overdag een beetje detailen misschien..:-b

Helaas zijn we niet zo lang gebleven omdat ik het niet meer trok.

Vond het desondanks heel gezellig, heel veel bekende gezichten gezien maar ditmaal niet zoveel gepraat.
@ Redcat : was jij nou diegene die me aansprak omtrent de collectie ?
Drong pas in de auto op de terugweg tot me door dat jij dat wel eens kon zijn ;)

Wellicht een idee om volgend jaar net als eerdere edities naambordjes neer te leggen zodat het makkelijker is om de forumnaam bij een gezicht te zoeken ?

Oliebollen waren uitstekend voor elkaar net als de overige catering :-)^

Nou dat vind ik wel leuk om te horen dat er wel wat animo is! Eerst maar eens nog een dag of drie werken en dan eens flink genieten van een maand vakantie :jippie Voordat ik de 11e van Januari vertrek met de voiture moet ik nog wel ff de hele auto een polijstbeurt geven..... Maar knap op stap gaan we zeker :love