• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com oliebollenavond!

Ik ben eruit: vanuit de pagina waar in dit topic naartoe gelinkt wordt (https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=41) op "Terug naar de lijst" klikken en dan op "Inschrijven".
Je moet er maar op komen ;)

Héél misschien dat ik ook wel voor zo'n zwart potje ga, gewoon om eens te proberen.

Maar ik denk dat ik eerst eens wil kijken wat EX-P nu doet met die witte parelmoer lak van mij.
Ik denk dat ik ook nog een potje Mothers Mag & Aluminum Polish neem.
En misschien wat 946 c c (navul-)flessen Spray and Wipe, QD+, Natural Look en Bold'n Bright
Wellicht alvast een nieuw flesje Lavare,
En ook een flesje Bug Squash, bugspul mis ik soms wel nu.
En wie weet nog Gliptone Maintenance Spray Cleaner (dat witte leer wordt toch wel snel vuil).
En misschien nog wel een Gliptone Aroma pad.

Jaaaaaaaa RST-smurf, dit is allemaal jouw schuld :-"
 
Graag gedaan kerel.


En als je wilt kan je voor die tijd dat zwarte potje een beetje testen ( maar dan uit een niet zwart potje ) ;)
 
Wordt voor mij het eerste oliebolletje in 2012, dit jaar nog geen enkele gehad.

Het weer is al wel een heel stuk beter als vorige jaren !
 
Juffer1;310021 zei:
Wordt voor mij het eerste oliebolletje in 2012, dit jaar nog geen enkele gehad.

Ik wel ( in Plopsaland ) en dan nog wel aan een kraam dat beheerd werd door een Nederlander . Voor het drinkgeld dat ie mocht houden kreeg ik er zelfs 2 extra :party:
1911020.jpg
 
Ben ik te laat of doe ik iets fout? Er staat nu beschikbaar 3. Maar daaronder inschrijven niet mogelijk.
Waar gaat het fout?

Cyril
 
cyril;310049 zei:
Ben ik te laat of doe ik iets fout? Er staat nu beschikbaar 3. Maar daaronder inschrijven niet mogelijk.
Waar gaat het fout?
Ik had hetzelfde, kijk even bovenaan deze pagina:

Rembo;307463 zei:
Ik ben eruit: vanuit de pagina waar in dit topic naartoe gelinkt wordt (https://www.Carclean.com/Clinic.aspx?id=41) op "Terug naar de lijst" klikken en dan op "Inschrijven".
Je moet er maar op komen ;)
 
Even een vraag,

Gaat de avond gezien de verwachte weersomstandigheden wel door?

2010 werdt ook al afgelast vanwege het weer, zou zonde zijn als het nu weer niet doorging.

Overigens ben ik nie overbezorgd en ja ik heb het weerbericht gevolgd.
Echter, met de verwachte 7 graden kan ik niet echt van 'winter' spreken.....

Zonder tegenbericht: tot morgenavond!
 
De meteorietenregen, overstromingen en lavastromen waren eigenlijk afgelopen week voorspeld, Leon. :grinning:

Wat voor weer zou er volgens jou moeten komen dan?
 
Is het mogelijk dat iemand spullen komt kopen/bestellen/afrekenen op de avond zonder ingeschreven te staan? Tis niet zo dat ie meteen de rest van de avond blijft plakken.

Ik heb namelijk een collega die het een en ander wilt aanschaffen.
 
Helaasch ga ik het niet redden, wegens rugklachten loop ik bij de fysio.
En daar gaat nu mijn voorkeur naar uit ipv een oliebol...