• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com oliebollenavond!

En ik heb die mooie Passat mogen aanschouwen, deed gewoon pijn aan mijn ogen zeg...:lol
Nog bedankt voor het meerijden.

Beste Tim, Dana en Crew,

Hartelijk dank dat jullie voor mijn beide dochters en ondergetekende Diventa Bella hadden gereserveerd en ingericht. Staand in de winkelruimte en vanaf een kartonnen bordje oliebollen eten is met 5 & 8 jaar toch wat lastiger, dus de stoelen en de geïmproviseerde tafel kwamen goed van pas. En de Cola Light (de meiden) was ook niet te versmaden. Ik vond de twee volledige kapstokken voor onze drie jassen wat overdreven, maar ik kan in ieder geval niet zeggen dat er niet op ons gerekend was…

Ik vond het erg gezellig en nu dit topic lezende heb ik het gevoel te vroeg weg gegaan te zijn. Ik had nog wel wat meer mensen willen spreken, maar na ruim anderhalf uur was de koek bij de meisjes (begrijpelijk) wel een beetje op.

Fijn dat de ‘Oliebollenman’ nog even twee tassen voor mij klaar had gezet. Die ga ik zeker gebruiken en ik ben er weer blij mee.

Aficior

Tim, Dana, Johan, Dennis en Adrie,

T O P.

Super gezellig, goed verzorgd.

Weer een hoop mensen gezellig gesproken, bijgekletst en bijgeleerd.

Dat 2012 maar weer Shiny en Schitterend mag worden!

Cees was er als enige niet, die heeft het de laatste tijd erg druk met werk, opleidingen etc.

En het was gezellig druk, we hebben bewust het aantal mensen beperkt gehouden. Zo was het voor ons nog redelijk goed te organiseren, hadden we geen gekke lange wachtrijen en stond het binnen niet te vol. Volgens mij is uiteindelijk nagenoeg iedereen geweest die zich ook ingeschreven had, ik kijk dat nog na. Gemiddeld gezien stonden er toch 25 man steeds binnen en met het totaal van 75 inschrijvers en 4 uren, klopt dat redelijk!

Wij vonden het in ieder geval erg gezellig en volgend jaar proberen we hem weer te organiseren!

Voor nu, iedereen alvast een fijne jaarwisseling toegewenst!

CC crew, nogmaals bedankt voor de gezellige avond.
Was weer een succes!

Genoten van de oliebollen samen met de gluhwein.
Uiteraard naar huis gegaan met wat producten (3M Trizact setje, Monello kleiset en een Monello Wash-mitt).
Tevens weer veel bekende gezichten gezien en gesproken dus kort samen gevat: een TOP avond!!!

Na thuiskomst meteen het huis versiert voor onze dochter welke inmiddels alweer 2 wordt (tijd gaat snel). Vandaag verwacht ik rond de 100 man dus lekker druk, pffffffff.

Iedereen een hele goede jaarwisseling en al het goeds voor 2012 en dat het een glansrijk jaar mag worden.

Greetz Rob aka Vadebo.

Allen bedankt voor de mooie avond. :-)^
Het was zeker 1 uur en drie kwartier rijden waard (helaas ook nog terug..)

Ik moet echt eens naar een CC meeting toe! Elke keer is er weer wat, ziekte, overlijden, werk etc. Wel dik drie uur rijden voor mij! Hopelijk brengt 2012 meer goeds voor ons dan 2011.

Welke blauwe Audi Aficior? ;)

Deze:

a1-19.webp

Of deze:

rs2-1.webp

Was weer even gezellig inderdaad, nog wat handjes geschud met wat nieuwe gezichten.

Daarna de pot met Desire wax even geopent om te laten ruiken :love

Was zekers weer toppie mensen:-)^

Weer veel bij kunnen praten en met Tim nog over z`n stikercollectiegevalletjes gehad:lol .

Wij hebben een erg leuke avond gehad, inclusief leuke verhalen en goede tips van o.a. Tim. De oliebollen waren ook uitstekend. Ik kijk alvast uit naar de volgende keer! Ook dan zullen wij weer graag helpen het licht uit te doen. :lol

Dank namens het OpelOmegaPortal!

Sfeerplaatjes van onze bescheiden Omega invasie:

IMG_2505s.webp

IMG_2502s.webp

IMG_2510s.webp

Tevens iedereen een goed en glimmend 2012 gewenst!

@Paulus de Boskabouter

Ja, je hebt me. Ik bedoelde eigenlijk de onderste, er vanuit gaande dat die sneller is en wat harder zal lopen.

Kans op een redelijk duur uitje (snelheidscamera's) wordt overigens wel groot...