• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com oliebollenavond!

Ik ben getroffen door griep :sob: ga zo ff medicijnen halen en hopelijk knap ik op.

Helaas dus niet zeker of ik zal komen....
 
Beterschap voor degenen die het betreft. Niet leuk zo aan het einde van het jaar met de oliebollenavond in het vooruitzicht.

@Ferry82
Hang even een doosje medicijnen om je nek alsof het een ketting is. Dan kan ik je herkennen en blijf uit je buurt (mocht je komen).
 
ff kort geweest, ben al de hele dag zo gaar als een gympie...
Wel een lekkere warme Dodo Juice Hoody en nog wat detailspullen gekocht en ff kort een babbeltje gemaakt.

was wel ff leuk :)
 
Ook ff geweest was leuk bedankt nog voor de lekkere versnaperingen :)^ Gluhwein smaakte naar meer :p haha en weer blij met m'n aanvullingen en wat kleine dingetjes

DSC00805.jpg
 
Was er nog nooit eerder geweest en moest er maar eens van komen! Het was gezellig druk, olliebolletje gegeten wat gekletst en wat spulletjes aangeschaft. Top jongens van Carclean! Nu nog een dap workshop in februari en ik kom gauw weer langs!
 
Ik ben gisteren avond ook geweest en het was lekker gezellig en ook de oliebollen waren heel lekker, beetje staan te kletsen
en nog het een en ander aangeschaft dus een goed geslaagde avond en bedankt voor het organiseren en het kado :)^ .
 
Ook ik kijk terug op wederom een zeer leuke en gezellige Oliebollenavond. Voor mij (en voor Carclean) de tweede keer dat ik bij de Oliebollenavond aanwezig mocht zijn. Was zeer gezellig en eten en drinken waren top. Net als de acties. Er waren leuke mensen aanwezig en ik weet zeker dat er een aantal bij waren die flink wat kilometers hebben moeten sturen om er bij te kunnen zijn. Hulde.

Ik had een zeer goede vriend meegenomen die niets met detailing heeft, maar wel weer van alles met wijn en Champagne. Die moest even wennen… Wilma en Iwan: jullie hebben een positief diepe indruk achtergelaten.

Ik had eigenlijk niet zo veel nodig, maar wilde mijn broertje ergens voor bedanken en waarmee kan dat beter dan de producten die Carclean.com verkoopt. Op advies van Bert wat meer gekocht dan ik eigenlijk voornemens was. Dit in verband met de actie: Elke bezoeker krijgt bovendien een gratis Scratch Shield bij een aankoop van € 50,- of meer! Is gelukt.
Thuis gekomen moeten constateren dat de Scratch Shield niet in de tas zat, maar dat komt met zekerheid goed. Ik zal Bert daartoe een e-mailtje zenden.

RST-Smurf en Nicknameless bedankt voor het meenemen van mijn foamgun. Ik had daarover een vraag die ik met Dennis besproken heb. Omdat ik gedurende de avond mijn handen vrij wilde hebben voor de oliebollen en Gluhwijn, gevraagd aan Dennis of ik die even in hun kast mocht laten liggen. Ik zou er natuurlijk zelf aan denken mijn foamgun weer mee naar huis mee te nemen…
Inderdaad. Bijna thuis gekomen realiseerde ik mij dat mijn foamgun nog keurig in de Carclean-kast stond. Nicknameless is zo vriendelijk geweest deze voor mij mee te nemen.

Wat mij opgevallen is.
Ik heb Dana niet gezien! Zal vast en zeker met haar zwangerschap te maken hebben, dus van hieruit Dana: Fijne jaarwisseling en veel voorspoed met je zwangerschap! Ik weet zeker dat je gemist bent.

Team Carclean. Bedankt voor een gezellige avond en wens jullie de komende dagen wat rust toe en voor volgende week een fijne jaarwisseling.

Met vriendelijke groet,
Aficior
 
Dank voor je uitgebreide sfeerreportage Robert Jan, ik heb het moeten missen maar nu heb ik toch het gevoel er een beetje bij geweest te zijn.
Ik had niet anders verwacht dan dat het weer super georganiseerd zou zijn, je verhaal bevestigt dit.
Je kunt niet overal verstand van hebben maar zoek eens op "duur van een zwangerschap" R-J ;)
 
Was weer gezellig zoals altijd.

Na afloop Iwan nog naar Bodengraven gebracht en met een flink pak papier (om ramen ed af te plakken) huiswaarts gegaan.

@Aficior, de kleine spruit is inmiddels alweer 10 weken oud.....
 
Had zoiets gister ook al begrepen Rob , maar had nog niks hier over gehoord op het forum8o

En Rob ,het past wel in een Smart 2 van die grote kerels.Alleen de volgende keer ff iets meer naar voren leunen , schijnen de koplampies ook niet meer zo hoog w^^w rofl
 
rofl :eek:) rofl Geweldig hè wij 2 in een Smart.
Maar volgende keer stel ik de koplampen idd zo naar beneden dat als wij er in zitten we niet alleen de hemel verlichten.

Enne, nog bedankt kerel voor de papierrollen en de MasterCut :)^