• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Carclean.com oliebollenavond!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.695
200
Berkel en Rodenrijs
Kom een lekkere oliebol happen met een glaasje glühwein op vrijdag 30 december tussen 17.00u en 21.00u! Natuurlijk zorgen wij op deze avond voor een leuke actie:

15% korting op het gehele assortiment.

Elke bezoeker krijgt bovendien een gratis Monello Wash Mitt bij een aankoop van € 25,- of meer!

Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt, dus schrijf je snel in!

Dealers en wederverkopers zijn uitgesloten van deelname! Maximaal 1 gratis promotieartikel per persoon. Geldt alleen in onze showroom, niet online. Om deel te kunnen nemen dien je ingeschreven te zijn voor deze actieavond: VOL=VOL! De korting is niet geldig op voordeelbundels of andere aanbiedingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hopelijk dit jaar beter weer als vorig jaar, uiteraard zijn we gewoon van de partij !

Leuk initiatief weer !
 
Nou je het zegt Juffer, ik was die situatie alweer vergeten. Wat een pak sneeuw lag er toen en moet je nu eens kijken.
Maar goed, ich bin dabei :party:
alleen nog aan mijn vrouw vragen of ik ook m'n portemonnee mee mag nemen
 
Leuk initiatief, als het dichtbij zou zijn zou ik zeker langswippen en dan weer terug naar mijn verplichtingen thuis.
Ik wens dan ook iedereen die er wel heengaat een plezierige avond, enneeeh niet teveel kopen he:D
 
Hier onder voorbehoud toestemming van de vrouw gekregen om van de partij te zijn.
Onder voorbehoud omdat de volgende dag onze dochter jarig is en tevens oud en nieuw bij ons gevierd gaat worden. Hier komen wat voorbereidingen bij kijken.
Maar goed, ik zorg dat alles geregeld is en zodoende van de partij kan zijn.
 
LET OP! Niet alleen vermelden dat je erbij bent maar ook inschrijven.

Dat kan Hierrrrr
 
Carclean blijft me altijd weer verbazen met toffe actie's/aanbiedingen

Zag dat het alweer niet uitkwam met mijn werk :(
 
Net ook maar even aangemeld, ben benieuwd of ze daar goed oliebollen kunnen bakken. :D
 
In eerste instantie zeg ik , doen.Maar als ik er meer over nadenk zeg ik blijf maar thuis , heb ik meer oliebollenw^^w