• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

February Detail Night @ Carclean.com

Aan iedereen die zich in had geschreven voor de Night in december heeft een mail gehad met de vraag of je komt of niet. Als je dan niet reageert... tja...(iets met eigen schuld...)

Als je geen mail gehad hebt neem dan even contact op.

scenic zei:
Schijnt dat ik van de lijst ben afgehaald, raar.......heb bij mijn bestelling toch duidelijk aangegeven dat ik de producten de 18e tevens afhaal..........terwijl ik toen keurig op de lijst stond........................... heb mij maar weer aangemeld (waren nog 3 plaatsen beschikbaar, had ik ook niet later moeten zien 8-())

Dan had je je mails beter moeten lezen, je hebt twee mails ontvangen (Sjoerd ook trouwens). Waarin het duidelijk vermeld stond:

Carclean.com Mail van 10 februari zei:
Als je deze mail ontvangt, dan hebben we je van de lijst gehaald, omdat we nog geen (duidelijke) reactie van je hebben ontvangen. Sommige inschrijvers hebben niet via mail gereageerd, maar wellicht wel via ons forum of in persoon, maar dat was voor ons lastig te registreren. Dus als we je onterecht van de lijst af hebben gehaald: excuses, maar geen nood er zijn nog plaatsen beschikbaar.

Dibbuz zei:
Aan iedereen die zich in had geschreven voor de Night in december heeft een mail gehad met de vraag of je komt of niet. Als je dan niet reageert... tja...(iets met eigen schuld...)

En daarna nog een herinneringsmail er achteraan.

sjoerdnijhuis zei:
Zie op 1 of andere manier dat ik alsnog wel ingeschreven sta, terwijl ik in de mail begrepen had dat dit niet het geval zou zijn :weetniet
Hoe dan ook, ik wilde ook wel aanwezig zijn!

Jij staat inderdaad nog ingeschreven!

Gewoon inschrijven....

Net gecheckt, ik kan niet meer inschrijven, want ben gelukkig al ingeschreven!

Wil dit niet missen!

Heb overigens een testobject mee die avond. Mooi witte Fiat Scudo waar sinds dag 1 niets aan is gedaan (behalve de wasstraat)

dus als we alle 55 een handje uitsteken, komt het vast wel goed!

Ik vind het goed hoor!

Zal hem bij station molenlaan door de wasstraat halen!

Rotary vind ik persoonlijk net even te ver gaan voor een bedrijfsbus...
Wil maandag niet teveel hoeven uit te moeten leggen op kantoor :lol

Tim heeft me bus nodig.....:lol
Dus ik ben wel welkom Marcel!

[mod]Ahum, https://forum.Carclean.com/cc_postst9416/Spelling-Me-versus-mijn.aspx [/mod]

Ik denk dat Pastra je een uitspraak wil ontlokken...
Dat is gelukt. Hij heeft zijn antwoord.
Ik verheug me vooral op de gezellige bijeenkomst!

Met betrekking tot het kopen. Ik heb niets nodig:-"

(Mijn hele collectie is al jaren een impuls aankoop)

@ Tim : Ik weet denk ik wel waarom Patrick daarmee komt, er worden wat dingen/bedrijven door elkaar gehaald aangezien we voor de club ook bezig zijn met wat sponsoren ;)

Ik heb mijn bestelling al gedaan en neem ik vrijdag lekker mee:ja

Trouwens is het erg als ik later kom dan 18.00 uur?? Of is het echt aanwezig zijn om 18.00??

om 18:00 uur naar binnen en dan gaat de deur meteen op slot, niemand komt er meer in!

:lol Geintje natuurlijk!