• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

February Detail Night @ Carclean.com

De avond was inderdaad geslaagd en het was leuk om met mede detailers en forum genoten kennis te maken.
Tim & Co, keep up the good work :)^
 
En ook ik heb het naar mijn zin gehad, bedankt Tim&crew. Ook erg leuk om eens de showroom te aanschouwen, eerste keer voor mij dat ik bij cc was geweest:schaam

Ik heb de zaal ook verlaten met een tasje in mijn hand, met daarin diverse spulletjes. Oh ja en Bert het mailtje is idd binnengekomen:rules
 
Was erg gezwellig, lekker Monello worst met Monello mosterd, Monello saté en Heerlijke Monello espresso. Tim bedankt voor de organisatie, was een super initiatief. Van de zomer BBQ (met een bijdrage van de deelnemers natuurlijk!)

gr BB
 
Vond het een leuke en gezellige dag,Was perfect georganiseerd met een hoop lekkere hapjes en drankjes,Tim en crew bedankt:)^
 
Sluit me aan bj de rest. Leuke avond, goed verzorgd (zoals gewoonlijk :ja ) en een hoop medefanaten gesproken. Tim, had je graag persoonlijk bedankt maar ik was je kwijt toen ik vertrok.
Bedank, CC, voor.... alles! :)^
 
Het was de moeite van de last-minute-aanmelding zeker waard. Voor de inwendige mens was heel goed gezorgd en hoogtepunt van de avond was toch wel in het Walhalla voor de detailers te mogen rondwaren; het magazijn van Carclean. Wat een sprookjesbos zeg!
 
Was erg gezellig, hoop mensen gesproken, compliment voor de catering, Tim en Co..................nu binnnkort maaar eens van start gaan, wordt langzaam beter weer.....:party:
 
Was zeker gezellig!
Het was leuk om weer met een paar mensen te mogen babbelen!:party:
Ook was er idd voor het innerlijke van de mens genoeg aan Monello-voedsel!


Heb weer een mooie boel centjes aan CC mogen doneren8d in ruil voor wat zeer mooie producten waaronder de Fuzion en DGPS van Wolfgang.
Had wel mooi het laatste doosje van de Fuzion, dus twijfelen had geen zin-> Hebbuh hebbuh hebbuh
Ben er echt zeer benieuwd naar!

Verheug me nu al op de eerstvolgende clinic!
Tot de volgende keer!

gr.
Pastra-v6
 
Ik heb er een paar gemaakt, maar m'n camera ligt nog op de zaak, dus ik kan ze pas morgen plaatsen.
 
De foto's! (Staan ook hier)

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg
 
was ook gezellig, we kwamen alleen een beetje laat...
maar was goed geregeld door de heren CC:)^