• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

February Detail Night @ Carclean.com

10.jpg


Hier waren we aan het brainstormen of de pot, zolang de wax er nog niet is, als deurstopper of luxe asbak kon functioneren :D :D
 
Sta er een paar keer goed op zeg op de foto`s8-()) 8-()) :party:

Maar niks meer doen aan die pot Tim , vindt hem zo prima voor in de vitrine hier:party:
 
Mooie pot. We hebben er leuk over van gedachten gewisseld en hopen met jou (Tim) dat het een mooi exclusief product zal worden, maar met wat je ons verteld hebt, ben ik daar wel van overtuigd.

Nu ik dit gezien heb, begin ik wel flink benieuwd te worden naar de wax die er in die mooie pot moet komen beste Tim.

Wens je veel voorspoed toe met die mooie project. Des te eerder kan ik nr 25 vermoedelijk aan mijn eigen collectie toevoegen.

Off Topic. Detail Night was hartstikke gezellig en mega leuk om een aantal mede detailers te ontmoeten en daarmee gezellig van gedachten te wisselen over van alles en nog wat.
 
Leuke foto`s met gezellig babbelende mede-forummers (ik ben toch aardig weer onder de fotolens doorgelopen...)
Heb toch de rondgang door de stellingen gemist (dat moet na 09.30 uur geweest zijn) Volgende keer ga ik meteen een kijkje nemen ! :-"
 
Superjammer dat ik er zelf niet bij was, maar ik ben erg blij te horen dat iedereen het naar de zin heeft gehad! En die foto van Bart en Jan is echt ge-wel-dig 8d
 
haha lolz!

11.jpg


Je zou maar 2 minuten gratis winkelen winnen in dat magazijn he! :party: :party: :party: :party: :party: :party: Ik zou het wel weten, wat een mooi spul staat er nog op mijn lijstje(en in dat magazijn..... :-" )
 
De pot is een klasse apart geworden ! Sjiek de friemel zeg maar... Het is in een oogopslag duidelijk dat hier wat verry verry speciaals in zit !
Jammer dat je ziek was Dana maar de auto heeft denk ik een hoop goed gemaakt ! Wat een mooooie auto !:heart_eyes: Vond hem het blauw zwart heel goed staan !
Heel veel plezier en veilige km´s toegewenst met je nieuwe scheurijzer !