Met een Blackhole-glimmende vierwieler even APK keuring laten doen vandaag.
Koplampen moesten alleen even juist afgesteld worden, zal te maken hebben met een basisinstelling denk ik en het kan maar in orde zijn!
Verder niks aan het handje
^
Uitlijnen ging helaas niet, apparaat was defect geraakt en een monteur moest dit eerst komen fixen die middag.
Nieuwe afspraak gemaakt.
Lekker bakje koffie gehad, zelf gelijk onder de auto gekeken naar de staat van onderdelen en viel niet tegen gelukkig. Natuurlijk nog even over poetsen vs detailen gekletst.
Bandendressing is overigens goed ingetrokken en zijdeglans geworden. Ik zal dit nog een keer opzetten.
Toen richting DAP900 en detailspullen gegaan.
Zal wel verder kletsen in korte showoff hierover.
Verder binnenkort komplete distributie (-waterpomp, spanrollen, riemen en noem maar op) bij Audi Spijkenisse laten doen, veel werk dus dat wil ik lekker dichtbij en Audi garantie vind ik belangrijk op zoiets cruciaals. Prijs viel me zeker nog mee als je weet dat er heel wat los moet.
Het hoeft nog niet perse die wissel maar ik wil het gewoon omstreeks de 100.000km gedaan hebben, bij welke auto dan ook.
(Is dat ook gelijk weer in orde voordat ik een uitstapje maak naar Duitsland)
Kreeg trouwens nog een "kadootje" van Audi!
Men attendeerde mij erop dat in hun systeem een volledige bobinewissel open staat!
Ik heb eerder daar nl. 1 nieuwe Bobine opgehaald vanwege een defect, dus als ik de factuur dan meebreng als ik kom voor de distributie, krijg ik die ook retour.
Netjes!
Gelijk ook even dit spul opgehaald: 2 component metaal-vuller met aluminium deeltjes.
Flinke bus van 1 Kg, maar hij had niet kleiner en ik heb zo zeker genoeg voor alle velgen en stoeprandschade! :-b .