• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail spray rookie

Willi@m

Detailing trainee
3 jul 2019
19
25
42
Hallo. Ik heb een vraag. Ik ben genoodzaakt om de auto te wassen in een box. Uiteraard met de hand. Nu heb ik dodo juice detail spray gekocht. Kan ik deze thuis nog aanbrengen of beter direct na het wassen in de box. Ik heb al wat tijd nodig in de box dus ik vind het fijner om dat thuis te doen rustig. Ik heb een droogdoek en microfiber doek. Mvg
 
  • Leuk
Reactions: PA27506
Liefst aanbrengen voor je gaat rijden. Zelfs al rij je maar een klein stukje kan je toch al wat stof oppakken wat je nadien gaat uitwrijven over je lak en waardoor je misschien krasjes aanbrengt.
 
Even inpikken hier : kan een detail spray ook niet dienen om verse vogelpoep en andere lichte vervuiling te verwijderen tussen de wasbeurten door ?
Of is dat dan weer een specifieke detail spray ? Of gaat dat dan al meer aanleunen naar een wwaterless wash & wax ?