• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailmeeting: Over de IJssel 2015 - Zomerprep

Ik denk dat wij 3en zelf (met misschien wat andere clioclubleden) even gaan kijken voor een passende datum en locatie
 
In dat geval gaan we toch voor 12 April en wordt dat de definitieve datum.
 
Zijn er nog meer mensen die belangstelling hebben om een dag overdekt te detailen en de mogelijkheid te hebben om ervaringen en kennis uit te wisselen?
Er komen deze dag ook een aantal mensen vanuit onze club waar wij uitleg aan gaan geven over het 2-emmer-systeem, clayen, polijsten en waxen.
Mocht je graag eens willen oefenen met mensen in de buurt die ervaring hebben, dan is dit een mooie gelegenheid!
 
Mij lijkt het een interessante dag.
Ik heb eigenlijk helemaal geen ervaring maakt dat nog uit ?

Wel heb ik een dap900 met enkele middelen.
Het is verstandig dus om die mee te nemen ?
 
De opzet van deze dag is dat iedereen zijn / haar auto lekker onder handen kan nemen in een gezellige en ongedwongen sfeer.
De een wast (nog) met 1 emmer en een spons, terwijl een ander zijn auto schuurt met orangepeel pads.
De een zal gewoon zijn turtle wax gebruiken waar zijn buurman een coating aanbrengt.
Het maakt dus helemaal niets uit of je nou al een ver gevorderd detailer bent of nog bezig bent de hobby te ontdekken. Iedereen staat daar met dezelfde hobby en passie.

Wat het grote voordeel van dit soort dagen is, is dat er een heleboel verschillende producten en systemen worden gebruikt en iedereen elkaar wel wil helpen met tips en advies.

Maak voor jezelf gewoon een plan wat je die dag zou willen doen aan of met je auto. Als je een deel of de hele auto zou willen polijsten of je zou daar graag uitleg bij willen hebben dan zou ik de DAP en je overige spullen gewoon meenemen. Er zijn meer dan genoeg mensen die je daarbij zaken willen uitleggen.

Zulke dagen zijn enorm leerzaam ongeacht en uitermate gezellig.
 
Het lijkt mij een leuke en leerzame dag.
Zojuist nog een beste bestelling geplaatst bij carclean (met onder andere: PB BH, 945 en rode,zwarte,witte groene en wollen pad etc..)
Mijn collectie is nu goed compleet.

Zet mij er maar bij op!
 
Zijn er nog meer mensen die over 2,5 week graag een dag overdekt, met een leuke groep mensen , bezig wil met hun auto :-D

mocht je graag een stukje willen proberen met een dap500, dap900 of rotary dan is er die mogelijkheid.
wij (ik en Juffer1) nemen deze machines mee en zullen ze gebruiken om uitleg te geven en anderen kennis te laten maken met de machines

Is dit iets voor jou? Geef je dan snel op
 
Tot op heden hebben we slechts 6 a 7 definitieve aanmeldingen en is de rest allemaal ovb. We moeten de locatie morgen vastzetten en we zien niet dat er nog 13 definitieve opgaves gaan volgen.
Vanwege het financiële "risico" hebben Arjan en ik besloten om de meeting NIET door te laten gaan.
 
Jammer, ik las gisteravond pas over de meeting en omdat het zo dichtbij is moet ik er eigenlijk wel heen. Ik kan er in principe fietsend heen ;)
Vandaag dus oppas geregeld en wil me net opgeven, maar helaas.
Ik wacht de nieuwe datum af!
Mocht het volgende keer weer Kampen worden zijn jullie allen welkom bij mij thuis voor wat dan ook. (Eten, drinken, wc, whisky, enz)
Gr.
M
 
Dat is spijtig Wilma (maar begrijpelijk), zeker nu er iemand whisky begint uit te delen ... X-] ... ;).
 
Wat ga je daar doen dan Dennis ?

Wilma;n419671 zei:
Vanwege het financiële "risico" hebben Arjan en ik besloten om de meeting NIET door te laten gaan.

Is dus niets te zien aangezien de hele toko op zondag dicht is en de meeting NIET doorgaat.