• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailmeeting: Over de IJssel 2015 - Zomerprep

De laatste keer waren er 2 opgaves en dan gaat het niet door.

Wij willen het best gaan organiseren maar dan zal er vanuit de leden ook wat meer interesse (lees opgaves) moeten komen
 
Hey Juffer1,

+1 voor het idee!

Voor mij is het echter meer als een uur rijden en ben ik dus 2,5 uur kwijt aan reistijd i.p.v. detailen. :p Als ik thuis in de ochtend begin aan mijn ouwe Beamertje, dan ben ik in de avond misschien een keer klaar met polijsten/waxen.

Nogmaals, het is wel een tof idee om je eigen auto te detailen en ondertussen wat te ouwehoeren met elkaar.


Greetz
 
Ik ben altijd in voor zo'n dag, en zo kan bijna niemand nog klagen over de afstand ;). Dus als het past in de agenda ...
 
@Juffer1 Dat snap ik volledig, steeds nutteloos je tijd er in steken is ook niet leuk. Is het een idee een richtdatum in te stellen, daarvoor 2 weken een interesse peiling te laten lopen en wanneer daar een minimum behaalt is om dan daadwerkelijk voor de richtdatum wat te gaan regelen?
 
Hey Juffer1,

+1 voor het idee!

Voor mij is het echter meer als een uur rijden en ben ik dus 2,5 uur kwijt aan reistijd i.p.v. detailen. :p
Als ik thuis in de ochtend begin aan mijn ouwe Beamertje, dan ben ik in de avond misschien een keer klaar met polijsten/waxen.

Nogmaals, het is wel een tof idee om je eigen auto te detailen en ondertussen wat te ouwehoeren met elkaar.

Er zijn zelfs (trouwe) bezoekers die vanuit Belgie komen rijden (met gebak overigens :p) en ook die rijden aan het eind van de dag in een mooi gepoetste bolide weer naar huis, dus het kan wel ;)
Wat we vaak aanraden is om thuis van te voren goed te wassen en te clayen en dan op locatie opnieuw snel te wassen zodat je ook snel aan de slag kan.
Er is ook niet de tijd en faciliteiten om anderhalf uur te gaan doen over het wassen van je auto.

Opzet is ook niet om daar een hele auto te doen, denk ook niet dat je dat gaat redden in je eentje wanneer je een redelijke middenklasser hebt.
De bedoeling is om met 20 - 25 mede detailers een leuke dag te hebben, veel van elkaar te leren en ook nieuwe producten tegen te komen.
Gedurende deze dag loopt er heel veel kennis rondt en kan je eigenlijk alles wel uitproberen van mede-detailers.

Het leuke vindt ik zelf dat er ook veel nieuwe leden zijn die zo'n dag aangrijpen om met zo'n ervaren detailer de problemen en vragen omtrent hun eigen auto aan te pakken.


Ik zal komende week eens kijken of we op korte termijn de hal kunnen lenen op bijvoorbeeld 17 of 24 April of 1 Mei ?
 
Als het een beetje in de buurt van Zwolle is dan wil ik ook wel een keertje langs komen! :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Ik sta inderdaad op 1 Mei bij CC ivm de Gyeon clinic. Andere weekenden kan ik wel een (zon)dag vrij plannen om naar de meeting te komen, lijkt me leuk om weer een keer naar een meeting te komen daar mijn collectie weer aardig is uitgebreid en ik dus daadwerkelijk wat kan gaan doen.
 
Zou zeker leuk vinden om bij zo'n dag aanwezig te zijn en Kampen is helemaal ideaal! Woon zelf in Emmeloord. Heb onderhand een DAP900 en wat spullen verzameld en altijd mooi om info van meer ervaren mensen te krijgen. Helaas is het op zondag en voor mij zou een zaterdag veel beter zijn.
 
Hier vanuit Zwolle ook zeker interesse.
Het zal meer meekijken zijn, maar twijfel ernstig over de aanschaf van een dap en misschien kan iemand mij daar over de streep trekken...