• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dieren en glimmende auto.

350Z

Detailing guru
17 jan 2016
1.378
173
Oke, ziet er misschien schattig uit als er een poes helemaal gek wordt van z'n spiegelbeeld en extra compliment als dat spiegelbeeld in jouw auto is.

Mijn probleem is alleen dat het een vrij aardige unit van een meeuw betreft die niet alleen sinds de vorige wasbeurt twee dagen geleden ruim 30 (?!) keer op mijn auto inclusief het softtop dak heeft gescheten, maar ook z'n spiegelbeeld aanvalt en in bumpers en deuren pikt.

Iemand hier ook last van en eventueel een optie die niet met "Ik pak m'n luchtbuks en.. " begint;) Die houd ik liever nog even achter de hand;)

Resultaat van één dag op de bumper:
20160425_132232.webp

En een video

• Leuk
Reacties: Emi
What the Fuck?!

Als ik naar buiten kijk en ik zie een vliegende rat op mijn auto pikken, dan heeft hij toch echt mijn DAP in zijn nek liggen!
(Gaat ook op voor andere bontkraagjes. :P)

Greetz

• Leuk
Reacties: Altos
Zwanen doen dit ook ,ze zien in hun spiegel een concurent
Hier in de buurt ook al verscheidende auto's beschadigd.
Probeer zo,n maf beest maar eens weg te jagen.

Hier dat zelfde gezeik met een zwaan.. Beest blijkt niet tegen metaal gerammel te kunnen.. Heb nu een paar keer een sleutelbos naast m gegooid en hij is al 3 weken niet meer gespot! Lekker rustig. Had al diverse auto's in de buurt vernield...

Wow dan ben ik wel blij dat het 'maar' een meeuw is, die kan ik nog wel aan, maar een zwaan is wel even wat anders.. Daar zou ik toch niet zomaar op afrennen.

Probeer het maar in de gaten te houden en anders gewoon elke keer voor ik de auto parkeer door een modderpoel rijden..

Hij stond de zwarte VW van mijn overbuurman te slopen.. Blijkbaar was de dag er voor de zwarte Mazda van een andere buurman aan de beurt geweest. En kwaad dat die was..!

Ja dit is bull shit, letterlijk.
Katten hebben aan sommige geuren een hekel.
http://www.weetjesoverkatten.nl/uitdetuin.htm,
bijv. citroen geuren, misschien dat dodo wat geuren heeft die in de buurt komen.
Peper schijnt ook te werken.

Voor de meeuwen, mogelijk dit:
http://www.wildvallen.nl/contents/nl/d56_Verjagingsmiddelen.html
staan wel bruikbare tips bij, lijkt me.

Kortom, we zullen iets moeten doen om dit te voorkomen.
Aangezien deze !?!?! dieren ook slim zijn, moet je wel van strategie
veranderen.
Maar ze hebben ook een geheugen, dus een knal kan ook werken.

Of een, ja ik zeg het maar, een vogel vereniging raadplegen of zij ideeen hebben.

Dit is wel een topic om even voort te zetten.

Zo is het niet leuk meer.

Meer weet ik even niet.

Maar meeuwen horen toch aan zee te zijn en blijven.
Dat is hun natuurlijke leefomgeving en niet waar wij wonen en blijven.
Kortom hier trek ik me dus niets van aan.

Tjonge. Lekker zo'n beest!
Zelf heb ik zo'n kastje onder de motorkap hangen die een hoge toon heeft. Dit houdt o.a marters en andere ongedierte weg. Wellicht ook vogels?

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

Zijn meeuwen beschermd?? Ok...

Maja, hoe dan ook, als ik zo'n MoFo mijn auto zie slopen, dan zal Greenpeace alsnog aardig hun best moeten doen om mijn DAP uit zijn nekje te peuteren. :P

Al snap ik best dat als die beesten zichzelf zien, dat ze van het padje raken... Als ik in de spiegel kijk word ik ook eventjes naar...

Greetz