Bij mijn laatste bestelling heb ik ook Dodo Juice Supernatural Shampoo mee laten komen. Ik werk heel graag met BtbM maar deze is bijna op en ik wel wel eens iets anders proberen. Echter, bij aankomst zag de shampoo er zo uit:
Bovenaan ligt op de shampoo een 'dikke' ondoorzichtige schuimachtige laag.
Na het schudden van de fles (wat overigens lang duurde wat deze shampoo is een erg 'dik' goedje) zag de fles er zo uit:
Een 'waas' had zich in de fels verspreid. In de doorzichtige shampoo lijkt er een nevel te zitten.
Nu, na een tiental dagen ziet het er weer uit zoals op de eerste foto. De shampoo is in het onderste 7/8ste van de fles mooi doorzichtig, bovenaan ligt er een ondoorzichtige schuimachtige laag.
Is dit normaal? :weetniet
Bovenaan ligt op de shampoo een 'dikke' ondoorzichtige schuimachtige laag.
Na het schudden van de fles (wat overigens lang duurde wat deze shampoo is een erg 'dik' goedje) zag de fles er zo uit:
Een 'waas' had zich in de fels verspreid. In de doorzichtige shampoo lijkt er een nevel te zitten.
Nu, na een tiental dagen ziet het er weer uit zoals op de eerste foto. De shampoo is in het onderste 7/8ste van de fles mooi doorzichtig, bovenaan ligt er een ondoorzichtige schuimachtige laag.
Is dit normaal? :weetniet