• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Special: Anniversary GOLDEN DODO EDTION! Extra potten beschikbaar!

Ik denk dat dat door de kleine oplage komt Jeroen. Normaal hebben ze gedrukte labels, deze zijn nu geprint vanwege de beperkte oplage. Onze grote pot Skull Candy heeft ook zo'n label.
 
Dacht dat dit zo hoorde aangezien de pot zelf ook mat is en ruw aanvoelt :)
De Redux is gewoon glad glas en heeft een glad label.
 
Dit geen normale Dodo Juice wax, in die zin dat het Rainforest Rub "pro" is. Een hybride wax zoals ook Blue Velvet en Purple Haze Pro.
 
NHke;333399 zei:
Op het dodo juice forum staat een handige tip.

Je neemt een tandenstoker, steekt hem onderkant deksel tussen het glas en de seal (is een kleine opening) en rolt dan gewoon de tandenstoker naar beneden. :)^

Die tip heb ik ook opgevolgd, ging goed. Tot mijn vrouw ook even wilde ruiken en de deksel openmaakte. Verzegeling kapot.....:broken_heart:
Niet dat het mij wat uitmaakt hoor, boeit me niet zo.

Ik heb trouwens nr 77
 
Hehe ik was net een klein kind en trok gelijk de pot open, aghja, zonde om die wax toch dicht te laten zitten en nooooit te gebruiken.
Ik heb nummertje 59 haha ;)

Had Carclean eigenlijk een opvolgende batch? Of random nummertjes?
 
Mijn wax is in het midden in een rondje "gebarsten" Een teken?? :weetniet w^^w

Edit : De Rubbish Boys ook.. :confused:
 
Voilà mooie wetlook met golden edition.
puu9.jpg


icp7.jpg
 
nhke: "Dacht dat dit zo hoorde aangezien de pot zelf ook mat is en ruw aanvoelt blij
De Redux is gewoon glad glas en heeft een glad label."

Maarehh,

Je kan de pot dan toch gewoon ff detailen??? Bv polijsten?? rofl :-" :-b

Rinke
 
Helaas nog geen foto, maar vind deze wax toch van hele hoge kwaliteit.
Wax nu 5 weken op auto, en nog steeds een super mooie beading.
De glans blijft ook super.
Ben blij dat ik hem gebruikt heb.
 
Ik heb er nog niks over gevonden , dat de gouden dodo gevonden is, ik weet wel dat ik de laatste beschikbare Special Anniversary Edition heb , heb zelf nog niet gekeken welk nummer ik heb.
 
Vijf jaar later zijn ze nog niet verkocht wereldwijd :laughing:
Waarschijnlijk heb ik de laatste in Nederland gekocht nummertje 51 van 312 en bij Dodo Juice zelf zag ik hem ook nog te koop staan.
 
  • Leuk
Reactions: Timo84