schippersss;332574 zei:Hoe zit dat met die vogel, die zit in de wax ingegoten?
Jemig, dat geeft megaswirls als je die op je waxpadje krijgt. :s
schippersss;332574 zei:Hoe zit dat met die vogel, die zit in de wax ingegoten?
Retcod;332625 zei:Dat is ook niet eerlijk als je die vogel treft. Dan heb je minder wax dan iemand met een ander potje...
SLK;332627 zei:En je moet eerst een half potje leeg lepelen voordat je er achter bent dat je de gouden dodo hebt
zuidwest10;332570 zei:Besteld en betaald dusz:-"
Jeroen Merlijn;332543 zei:Nice! Die gouden dodo zou maar zo 1000 of meer euro opleveren. Fanaten genoeg die het kunnen en willen betalen
Cordoba;332729 zei:Is dat niet een tikkie overdreven? De goudwaarde zal een dikke 100 euro zijn (ik heb de goudprijs niet gecheckt), en de diamanten oogjes zullen ook geen extreme waarde toevoegen. 6.2 gram is een leuke dingetje qua omvang. In een vroegere baan moest ik regelmatige tientallen grammen gelijk bestellen, dus kan het wel zo'n beetje inschatten (al was dat ietsje zuiverder, in vaktermen 4 negens: 99,995% zuiver goud). Leukste voorval dat ik ooit heb meegemaakt, was dat de afdeling inkoop kwam checken hoe zwaar een gouden plaat was, die voor mij was binnengekomen: de vraag was of ie nu 1 kg of 2 kg woog (en dus een aardig verschil in prijs en kosten)
Ok dat is duidelijk, maar zoals ik al zei ben ook geen doorgewinterde detailer zoals de meeste hierzoDibbuz;332686 zei:Het is wel een splinternieuwe Hybrid formule die in geen andere wax zit.
Dus het is geen doodnormale Dodo wax.
Ik kan heel goed lezen Jeroen, alleen ben ik geen wax-kenner dus is het voor mij erg lastig te beoordelen of iets anders is dan anderszuidwest10;332735 zei:Dennis-sommige mensen kennuh blijkt baar slecht lezen:-" -he martin
Camiel;332737 zei:€1000,- of meer is inderdaad wat veel :-b Uitgaande van zo'n €1000 per troy ounce zit je op €200. Maargoed het zou natuurlijk zonde zijn als de eigenaar hem gelijk zou gaan omsmelten voor een paar euro.