• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Special: Anniversary GOLDEN DODO EDTION! Extra potten beschikbaar!

Dat is ook niet eerlijk als je die vogel treft. Dan heb je minder wax dan iemand met een ander potje... :D
 
En je moet eerst een half potje leeg lepelen voordat je er achter bent dat je de gouden dodo hebt:)
 
Product is nog niet binnen ;). Zodra het maximum wordt bereikt zullen we de pot zo snel mogelijk niet meer bestelbaar maken.
 
Retcod;332625 zei:
Dat is ook niet eerlijk als je die vogel treft. Dan heb je minder wax dan iemand met een ander potje... :D

SLK;332627 zei:
En je moet eerst een half potje leeg lepelen voordat je er achter bent dat je de gouden dodo hebt:)


Of eerst het potje wegen, of met de metaal detector. ;)
 
@Zuidwest:
Ik ben niet zo een enorme wax-kenner, maar deze wax is eigenlijk toch een "doodnormale" Dodo wax?
of zie ik het dan verkeerd?

Het lijkt me dat de gouden Dodo het interessant maakt
 
Het is wel een splinternieuwe Hybrid formule die in geen andere wax zit.
Dus het is geen doodnormale Dodo wax.
 
Jeroen Merlijn;332543 zei:
Nice! Die gouden dodo zou maar zo 1000 of meer euro opleveren. Fanaten genoeg die het kunnen en willen betalen ;)

Is dat niet een tikkie overdreven? De goudwaarde zal een dikke 100 euro zijn (ik heb de goudprijs niet gecheckt), en de diamanten oogjes zullen ook geen extreme waarde toevoegen. 6.2 gram is een leuke dingetje qua omvang. In een vroegere baan moest ik regelmatige tientallen grammen gelijk bestellen, dus kan het wel zo'n beetje inschatten (al was dat ietsje zuiverder, in vaktermen 4 negens: 99,995% zuiver goud). Leukste voorval dat ik ooit heb meegemaakt, was dat de afdeling inkoop kwam checken hoe zwaar een gouden plaat was, die voor mij was binnengekomen: de vraag was of ie nu 1 kg of 2 kg woog (en dus een aardig verschil in prijs en kosten)
 
Cordoba;332729 zei:
Is dat niet een tikkie overdreven? De goudwaarde zal een dikke 100 euro zijn (ik heb de goudprijs niet gecheckt), en de diamanten oogjes zullen ook geen extreme waarde toevoegen. 6.2 gram is een leuke dingetje qua omvang. In een vroegere baan moest ik regelmatige tientallen grammen gelijk bestellen, dus kan het wel zo'n beetje inschatten (al was dat ietsje zuiverder, in vaktermen 4 negens: 99,995% zuiver goud). Leukste voorval dat ik ooit heb meegemaakt, was dat de afdeling inkoop kwam checken hoe zwaar een gouden plaat was, die voor mij was binnengekomen: de vraag was of ie nu 1 kg of 2 kg woog (en dus een aardig verschil in prijs en kosten)


€1000,- of meer is inderdaad wat veel :-b Uitgaande van zo'n €1000 per troy ounce zit je op €200. Maargoed het zou natuurlijk zonde zijn als de eigenaar hem gelijk zou gaan omsmelten voor een paar euro.
 
Dibbuz;332686 zei:
Het is wel een splinternieuwe Hybrid formule die in geen andere wax zit.
Dus het is geen doodnormale Dodo wax.
Ok dat is duidelijk, maar zoals ik al zei ben ook geen doorgewinterde detailer zoals de meeste hierzo :grinning:

zuidwest10;332735 zei:
Dennis-sommige mensen kennuh blijkt baar slecht lezen:-" -he martin
Ik kan heel goed lezen Jeroen, alleen ben ik geen wax-kenner dus is het voor mij erg lastig te beoordelen of iets anders is dan anders
En bij deze actie dacht ik alleen aan de gouden dodo die er in zou kunnen zitten

Kijk bij sommige prijzen zoals de Wolfgang Estate wax, Dodo Supernatural ga ik ervan uit dat het een uitzonderlijke wax is (al zegt prijs natuurlijk niet alles)
 
Camiel;332737 zei:
€1000,- of meer is inderdaad wat veel :-b Uitgaande van zo'n €1000 per troy ounce zit je op €200. Maargoed het zou natuurlijk zonde zijn als de eigenaar hem gelijk zou gaan omsmelten voor een paar euro.

Het gaat hier wel om een collectes item waar er maar 1 van bestaat! Die waarde bedoel ik, niet de goud waarde.
 
Alle 24 potten zijn gereserveerd. We proberen er meer te krijgen.
Zodra dat zeker is zal het artikel weer bestelbaar zijn.