• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Special: Anniversary GOLDEN DODO EDTION! Extra potten beschikbaar!

Ik heb ook de pot besteld :party: Ik wilde al lannger een hybride wax en nu kwam dit ineens voorbij.
Ik heb me denk ik wel een beetje gek laten maken door het feit dat ik kans maak op een gouden vogel maar ach, buiten dat weet ik zeker dat het een goede wax is.:)
 
Zijn ze al in de CC HQ gearriveerd?

Zijn exclusiever maatje staat hier maar eenzaam op mijn bureau.. :-"
 
Zag wel wat glinsteren :)
Laat hem voorlopig dicht en verzegeld, en volg het dodo forum of iemand de dodo al gevonden heeft.
Al wil ik wel heel graag even ruiken aan de Wax.
 
@rallimart: je kan dat kleine 'streepsealtje' gewoon netjes losmaken en dan kan je de pot opendraaien en snuffelen.
 
Op het dodo juice forum staat een handige tip.

Je neemt een tandenstoker, steekt hem onderkant deksel tussen het glas en de seal (is een kleine opening) en rolt dan gewoon de tandenstoker naar beneden. :)^
 
Dodo Juice bezoek!

- Dodo Juice Rubbish Boys 46/48
- Dodo Juice Rainforest Rub PRO Golden Edition 75/312

izz321.jpg


:party:
 
Hier nummer 70/321

om te voelen voor het stukje goud gewoon ijzerdraadje pakken en prikken maar

Wat me wel opvalt is dat het label van een toch andere kwaliteit is dan dat ik gewoon ben van de potten/labels van Dodo Juice beetje jammer dit