• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

tinus zei:
ik doe 5 dopjes op een 19l gridguardemmer.

en gauw nog een extra scheutje voor de 'lekkerigheid' :love
Shampoo heeft ook een licht ontveteende werking hé.. dus te veel shampoo zal je waxlaag niet ten goede komen!

Ik doe zelf op een volle 19L GG emmer, precies 19ML BTBM shampoo!

Heb een vraagje heb sinds vorige week test tube met bleu velvet purple haze en een flesje met lime prime de laatste wil ik gaan aanbrengen met de dap 500 maar weet niet precies welke pad ik daarvoor moet gebruiken!!!
Eentje met een cutting factor of niet???

Ik wist wel dat het niet mocht om bepaalde stoffen, maar ik dacht dat ze misschien dan de normale versie zouden gaan aanpassen, zodat ze die wel weer buiten de UK kunnen verkopen.

Dan wordt het toch de tropical bestellen ,^^ .

Het enige verschil is dat de Tropical langer moet curen dacht ik verder niet.

Dennis mag ook naar de volgende ronde ;-)

Als ik nog steeds juist ben was er een probleem met de solvents (oplosmiddelen die het product werkbaar maken) ,de tropical versie heeft iets andere en heeft daardoor iets meer werktijd ,droogt dus niet zo snel. Iets wat dus makkelijk is voor warmere landen.

Dibbuz zei:
Het enige verschil is dat de Tropical langer moet curen dacht ik verder niet.
Ik heb de tropical reeds uitgetest, en deze zou idd langer moeten curen dan de normale versie.
Maar ik vind de tropical al snel curen dus wil ik niet eens beginnen met de gewone

Wookies zijn binnen! De 12 genomineerden hebben zojuist een email ontvangen.

Deze mensen hebben genoeg Dodo Juice producten bij ons besteld en waren als het goed is nog niet in het bezit van een Wookie (via Dodo Juice direct).

Laat zo snel mogelijk weten of je je Wookie wilt claimen of niet. ;)

Hier ook een mailtje ontvangen :)

Ik heb al een Wookie van bij de eerste lading enkele maanden geleden. Ik zou dolgraag een 2e kopen (als reserve), maar ik denk dat ik best iemand anders er gelukkig mee maak. Dus Tim, die van mij mag je aan iemand anders aanbieden. :ja

Vandaag om 1 uur ook een Wookie mailtje gehad. Laat maar komen :-d Net pas terug kunnen mailen, met dit weer hoort een mens niet te werken.