• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Ook ik heb het mailtje ontvangen maar ik wacht nog even af of mijn Wookie wel aan gaat komen, heb hem namelijk nog niet. Zodra mijn Wookie binnen is mag die van mij in principe aan iemand anders verkocht worden!
 
Tamelijk veel denk ik. Heb een plan om zelf een Wookie te gaan maken, De schapenhuid met wol van de juiste lengte heb ik zien liggen ( methet leer aan de binnen kant ook nog.)


Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn. eind april komt de huid beschikbaar
 
Centoquarantasette zei:
Tamelijk veel denk ik. Heb een plan om zelf een Wookie te gaan maken, De schapenhuid met wol van de juiste lengte heb ik zien liggen ( methet leer aan de binnen kant ook nog.)


Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn. eind april komt de huid beschikbaar

haha, nu zit er nog een schaap in zeker? :D
 
dark devil zei:
helaas ook geen mail gehad :( mar ja is niet anders miss dat ik hem nog eens ergens kan aanschaffen

:) Je moet ook best veel bestellen om tot de top 12 te komen van Dodo Juice kopers.

Ik heb blijkbaar een foutje gemaakt, want twee van die 12 hadden al bij Dodo zelf een Wookie. Dus er komen er in ieder geva 2 vrij, waarschijnlijk 3. Die worden aangeboden aan de nummers 13 t/m 15 op de lijst.
 
Maar op een gegeven moment heeft iedereen er wel 1. Ik blijf gewoon geduldig wachten. Heb er ook geen noodzaak bij aangezien ik een goede Mitt heb. Maar mocht hij aangeboden worden, dan zal ik er wel eens goed over denken.

Groet, Peter
 
Tim, komt de Supernatural drying towel ook nog in het assortiment? Lijkt me wel wat, zo'n grote doek uit het zelfde materiaal als de Soft touch premium drying towel. Die laatste vind ik net ietsje te klein naar mijn zin.
 
Xizer zei:
Ook ik heb het mailtje ontvangen maar ik wacht nog even af of mijn Wookie wel aan gaat komen, heb hem namelijk nog niet. Zodra mijn Wookie binnen is mag die van mij in principe aan iemand anders verkocht worden!

Tim.. ik zit in het zelfde schuitje ]-0 .. Waarschijnlijk zijn onze wookies zoek geraakt de post, zodra deze opduikt mag die van mij in principe aan iemand anders verkocht worden! :cool:
 
De Soft touch premium drying towel is groot genoeg hoor, gisteren nog met een halve doek onze mercedes mee drooggekregen. Er lag al bijna geen water meer op door dat hij 2 weken terug gewaxt was maar de doek neemt echt een enorme hoeveelheid water op.
 
Ik heb hem ook hoor ;) Maar niet alle wagens die ik was staan goed in de wax, dat maakt het drogen al wat moeilijker soms.
 
Peter Jansen zei:
Laat iedereen maar rustig doen, die dingen komen vanzelf beschikbaar voor iedereen.

Groet, Peter

Helaas pindakaas, volgens DodoDom zijn er slechts +/- 150 Wookies ...












































... wereldwijd

w^^w

Heb het hem zelf gevraagd:

nicknameless zei:
[off-topic]

How many Wookies are there worldwide in total? I think it's a very very very exclusive (collector's) item :!:

[/off-topic]

DodoDom zei:
Not sure, but we have released 150 wookies into the wild, approximately.