• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Wookie is onderweg! :party:

Mooie opmerking van iemand op DW over de Wookie:

It's the bugatti veyron of the wash mitt world. Beyond excess with no justifiable reason behind it being like it is but still everyone wants one.....

rofl
 
Hoe serieus moet ik onderstaand stukje tekst nemen?

DodoDom zei:
... Secondly, care of the wookie. Firstly, please check your wookie for grass seeds as they are a natural product. So give it a good nit check and comb before use. Secondly, wash it in a pillow case if worried about its long pile being caught. And make sure you comb it with a metal pet hair comb if you want it to regain its fluffiness.

M'n ma ziet me al aankomen, Wookie in een kussensloop en dan de wasmachine in

Moeders :klap Patrick ...

:D
 
Als het goed is heb ik er ook 1 weten te bemachtigen!!
In 1 veeg een Alto wassen :D

Nu nog even een kam halen voor mijn nieuwe huisdier rofl
 
Ik spoel de mijne gewoon uit onder de kraan en laat het drogen aan de lucht. Ik probeer de opening wel open te houden tijdens het drogen. Net hetzelfde als een gewone washmitt dus.
Dat kammen... dat doe ik niet. Hij ziet er na drogen wat minder goed uit (maar nog steeds heel goed) maar als je terug de wagen gaat wassen wordt hij terug als normaal. :)
 
Ik hoop dat ik me niet ga vergissen tussen de 2 onderstaande:

wookie1.jpg


[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Al hoewel, de ene zal krijsen als ik m'n hand erin steek :D
 
nicknameless zei:
Ik hoop dat ik me niet ga vergissen tussen de 2 onderstaande:

Al hoewel, de ene zal krijsen als ik m'n hand erin steek :D
De Wookie is gemaakt van sheepskin.. denk dat je je niet snel zult vergissen dus :party:
 
beiden lekker warm als je je hand erin steekt....

I'm not a Wookie...
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
heey ik heb ff een vraagje ik was op zoek naar de hoeveelheid ml die ik in een emmer van 10liter moet doen voor het wassen
met de dodo bron to be mild want kon het zo snel niet vinden
dennis dacht 25ml kan dat kloppen??
want wil hem zo gaan wassen
grtz en alvast bedankt
 
vanmiddag gewassen met de green shampo!
op zich niet veel schuim ofzo ( wel van meg nxt)
maar.. :auw
ziet er wel weer goed uit.. :auw ;) :)^ :)
tot nu toe.. hahaha :)
 
je bedoelt de SourPower? Bij mij schuimde het prima, vergelijkbaar met BTBM eigenlijk.

Ruikt wel lekker he?! Groene appeltjes :heart_eyes:
 
nou ik heb hem gewassen met btbm en moet zeggen wat een fijne shampoo zeg en wat ruikt ie lekker haha heb 20ml gebruikt en was voldoende leek me
:)^