• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Dat wordt lastig ivm de theorie van de scripttaal Java: Make once, run everywhere.

Toch een linkje: http://www.excelsior-usa.com/articles/java-to-exe.html
 
markprinsen zei:
Dat wordt lastig ivm de theorie van de scripttaal Java: Make once, run everywhere.

Toch een linkje: http://www.excelsior-usa.com/articles/java-to-exe.html
idd weet het heb het nu in een jar file staan, die je kan uitvoeren maar dan krijg ik het logo niet meegegeven. Moet ik dus nog eens uitzoeken, mensen die het progje al eens willen testen ==> PM, zodat we hier niet te fel off-topic gaan.
 
Ik ben inmiddels in het bezit van gold class shampoo, bilthamber clay, pb's spray & wipe, Meg's QD, verschillende pad's en doeken, 3 stappenplan meg's en collinite's 476s wax. Nu ga ik binnenkort echt de hele auto doen (zilvergrijze Polo) en vraag me af in hoeverre de Dodo Juice - Lime and Light Test Tube - 2x30ml + 200ml een waardevolle aanvulling is op mijn pakket? Ik doe sowieso geen machinale detailing en alleen mijn eigen auto.
 
Het is leuk om Dodo eens te ervaren maar het is niet zo dat je auto ineens gigantisch veel meer gaat glanzen, zo'n feest is het helaas niet.
 
Volgens mij is het wel zo dat deze waxen vele malen beter zijn dan de MEG wax step 3.
En zeker met 2 dodo waxen zul je meer duurzaamheid ervaren.
 
ik vind de dodo juist wel een mooiere, warmere glans geven. En de lak is ook wat zachter, toch zeker in het begin ;)
 
Vandaag met de supernatural 2.0 aan de slag geweest, top wax. Alleen moet je hem best niet te lang laten curen, na een uurtje was ie namelijk iets moeilijker te verwijderen. Hopelijk vind ik morgen nog ergens de tijd om er een tweede laagje op te zetten.
Ook vandaag voor het eerst de dodo finger mitts gebruikt, werken echt super, zeer gemakkelijk voor de kleinere oppervlakte en de moeilijker bereikbare stukken maar ook de grote plaatdelen kan je er vlot mee waxen.
Wil er best een review over maken maar vond het precies een beetje stom om een nieuw topic te openen voor alleen die mits
 
Ik heb een nieuwe klei vloeistof nodig, maar nu vroeg ik me af of je ook andere soorten klei in combinatie met bornslippy kan gebruiken.
Ik heb trouwens de cc klei.
 
Vandaag mijn auto volledig behandeld en de dag afgesloten met mijn nieuwste aanwinst: de Rainforest Rub. Man wat ruikt dat spul lekker:heart_eyes: !!! Brengt met een foampad trouwens wel makkelijker op dan met een MF pad. Afnemen met een Soft touch Carrand doek. Glans is top, super wetlook en mooie diepte:cool: . Had foto's gemaakt voor de hebben we nog wat gedaan of show off (maar ben nog maar beginner), maar door de reflectie van de zon op de lak zie je haast niets op de foto..;)

Morgen probeer ik het opnieuw!
 
Iemand nog een felbegeerde Wookie hebben? Er zijn er nog een paar te verkrijgen op DW. ;)

edit, ik vraag me nu af of het niet tegen de regels van het forum is om de link te posten... in ieder geval, het is makkelijk te vinden op DW maar je zal snel moeten zijn :)
 
waarom staat net nu men wagen in de garage met grote stukken,
had er graag eentje gehad maar moet even bezuinigen op gadget uitgaven:sob:
 
tangerine mean machine zei:
Ik heb een nieuwe klei vloeistof nodig, maar nu vroeg ik me af of je ook andere soorten klei in combinatie met bornslippy kan gebruiken.
Ik heb trouwens de cc klei.
Poorboy's klei=Dodo klei=Carclean klei dus geen probleem ;)
 
-Vanquish- zei:
Iemand nog een felbegeerde Wookie hebben? Er zijn er nog een paar te verkrijgen op DW. ;)

edit, ik vraag me nu af of het niet tegen de regels van het forum is om de link te posten... in ieder geval, het is makkelijk te vinden op DW maar je zal snel moeten zijn :)

En de 20 stuks zijn al weer "op", de lijst is inmiddels vol. Ik blij dat ik vannacht als eerste er bij was :D
 
Nice ;).. allemaal net op tijd dus! Wordt verder nog contact opgenomen over het hoe en wat volgens mij?..