• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Ik denk dat we de top 12 Dodo klanten een Wookie aanbieden. Willen ze er geen gebruik van maken dan zetten we ze online met een actie ofzo. We komen er nog op terug.
 
Tim....volgens mij moet je net degenen met een wookie voorzien die pas hun eerste Dodo product hebben gekocht, kwestie van die mensen wat te motiveren :-b .
 
Tim zei:
Ik denk dat we de top 12 Dodo klanten een Wookie aanbieden. Willen ze er geen gebruik van maken dan zetten we ze online met een actie ofzo. We komen er nog op terug.
doe me nog maar wat dodo spullen bestellen :D
 
Is dat die knal groene doek die afgelopen vrijdag links naast stelling D lag?

Zo ja, dan heeft Dibbuz er voor mij eentje gereserveerd! :party: :heart_eyes:
 
Nee, de Wookie is een washmitt, en een flinke ook! :

P1040529.jpg


Het is dus de rechtse mocht het je nog niet zijn opgevallen :D De linker is een Meguiar's wollen washmitt.
Die knalgroene doek is denk ik de Mint Merkin glasstowel.
 
Iedereen die op DW de lijst mistgelopen is.. kan misschien hier nog terecht!

http://dodojuice.com/forum/viewtopic.php?t=580

Moeten wel opschieten, zijn niet zoveel plaatsen meer over.
 
Niet de Mint Merkin,

Die is niet echt knal groen.

Was een Neon-Groene MF Doek,

Maar goed, merken het wel in de shop. Ligt nog genoeg @ CC!

BOT!
 
Mag er een lijstje worden opgesteld onder ons dan Tim..?

EDIT : Had gereageerd op de de tekst van de vorige pagina .. Had je volgende reactie nog niet gelezen.. ;)
 
Dus juist fijn.. of klote?.. Je reactie is onduidelijk =-o

Zal wel fijn zijn.. thans dat doen de reviews op DW geloven :heart_eyes:
 
Dom stuurde me vannacht inderdaad al een mailtje erover dat er weer een beperkt aantal Wookies leverbaar zouden worden. Geen idee of ik een top 10 Dodo klant ben maar ik ben wel geinteresseerd in een Wookie.
Ik ben niet meer zo heel actief op het forum momenteel maar mocht ik ervoor in aanmerking komen dan hoor ik dat graag Tim!