• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dubbele waxlaag?

NoobstaR*

Detailing addict
3 dec 2009
52
52
32
127.0.0.1
Binnenkort eens aan de slag gaan met m'n eigen auto. Kan ik bv. eerst de Collinite 845 aanbrengen om er vervolgens een laag DJ Purple Haze overheen te doen?
Wordt daar de beschermingsperiode mee verlengd of is het onzin? ,^^
 
Het aanbrengen van 2 waxlagen is vaak niet bedoeld voor het verlengen van de duurzaamheid, maar meer voor de looks als je 2 verschillende waxen gebruikt (toppen). Tevens is de reden er achter dat je met het aanbrengen van 2 waxlagen de kans dat je plekjes vergeten bent zeer klein geworden.

Om het verlengen van de duurzaamheid onzin te noemen gaat wat ver, maar het zal niet echt een heel groot verschil gaan geven.
 
Ik weet dat wanneer je verschillende waxen topt, dan je dan een nog diepere wetlook genereert. Enige wat ik wil weten is of dat de duurzaamheid verbeterd wordt, maar dat is dus niet (of nauwelijks) het geval. :)
Thanks voor je reactie!