• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Easterwood Poets Meeting

Vraagje aan het Carclean team: als er een datum bekend gemaakt wordt, zijn jullie dan ook eventueel van de partij of wordt dit nog lastig inplannen?
 
Ehm, ja, snappik.:p
Ik bedoel eigenlijk of jullie in oktober sowieso nog plek hebben en of jullie op korte termijn nog zoiets als Easterwood kunnen inplannen (als er een datum is).

Vorige bericht was misschien niet zo duidelijk. Mea culpa.
 
Dat vragen we ons allemaal af. Ik heb echt al tijden niets meer van hem vernomen. Is waarschijnlijk een goed teken: gaan de zaken goed.
 
Niemand een thuismailadres of telefoonnummer van hem ( hier of op ander forum ), wat ik lees "mist" men hem toch !
 
:roll :roll Tim,

Zojuist je mail gehad en inderdaad DRUK DRUK DRUK :grinning:


Kom momenteel een beetje tijd tekort, druk op het werk, daranaast nog een taalcursusje Turks, ook nog eens sponsor van Heren-1 elftal (Hockey) met alle verplichtingen op zondag en dan ook nog eens trainingsbegeleider/assistent coach van het junioren elftal van mijn zoon.

Iedereen roept crisis in de bouw, wij ook maar dan meer in de trant van hoe krijgen we in hemelsnaam alles uitgeleverd.
Zakelijk hebben we dit jaar een explosie qua omzet (en ook winst :-" ) meegemaakt.
Hartstikke goed zou je zeggen maar daar wij maar een 2-mans bedrijf zijn en ik dat voorlopig ook zo wil houden betekent dat dus wel heel hard aanpoten.

Poetsmeeting zit er deze maand voorlopig nog even niet in, zal November worden want door de groei hebben we ook een grotere voorraadpositie nodig, hallen staan nog steeds nokkie vol. Als eea zo blijft ben ik bang dat we volgend jaar zelfs structureel ruimte gebrek hebben.

Normaliter kakt de markt zo half november in en lopen de voorraden navenant terug dus ik ga ervan uit dat we dan aan poetsen kunnen gaan denken.
Zal wel moeten ook want de Cabrio is heel hard aan een goede beurt toe en Redje staat ook al dik 3 maanden droog :roll
 
Gezien de toegenomen interesse voor Easterwood, komt Red waarschijnlijk niet alleen zakelijk ruimte tekort. Het was de laatste keer in maart al passen en meten, met tevens een aantal deelnemers buiten. Red kan er beter een detailing weekend ipv dag van maken.:grinning: Aan de andere kant: goed om de bevestiging van Marco te vernemen dat het goed gaat met de zaken!
 
DKBM

De CC-Astra-AW-Easterwood was inderdaad behoorlijk geslaagd :)^
Was inderdaad in Maart he.....jeetje lijkt wel vorige week, niet normaal meer hoor zoals dit jaar voorbij gepoetst is.
 
Marco, ook voor mijn gevoel is het afgelopen halfjaar voorbij gevlogen. Het weer buiten is al weer bijna gelijk als in maart. Was overigens een top dag, goed georganiseerd! :)^ Maar als de meeting er weer is en het past in de agenda, dan ben ik uiteraard graag weer van de partij.

Vergeet Silver en Red niet af en toe te wassen, anders zijn ze zometeen ingeruild zonder ze nogmaals gewassen te hebben. :D Is dochterlief nog actief in het wassen / detailen?

Mogelijk heb ik volgende week nog een afspraak in het Brabantse. Als het qua tijd etc etc toeter ik mogelijk wel even voorbij. Ik zie vanzelf wel of je aanwezig bent ;) (Goed herkenbaar aan een vuile Audi)
 
Inruilen van Silver en Red duurt nog wel even hoor, contractjes lopen nog respectievelijk 4 en 1,5 jaar door :rules en Red neem ik daarna (als ik niet weer van idee verander) over naar prive.

Emotioneel gezien zeg ik, Red weg en dan een dikke BMW GT ervoor in de plaats maar financieel gezien is het ff wat slimmer om Red naar prive te halen (althans volgens mijn accountant :roll ) ach wie dan leeft wie dan zorgt, zijn toch wel lekkere luxe problemen.

Volgende week dinsdag ben ik (als het niet veranderd) op kantoor aanwezig, rest van de week in principe foetsie.

Laat maar ff weten en anders moet je de gok maar nemen, staat er een aangekoekte grijs/rode Audi voor de deur dan ben ik aanwezig :eek:)
 
@Red, morgen zal ik hoogstwaarschijnlijk niet langskomen. Is waarschijnlijk - net als bij jou - de enige dag dat ik de hele dag op de zaak ben. Komt een andere keer wel. :)
 
ff een leven van teken vanuit Easterwood


Situatie hier:

DSC00171.jpg


DSC00172.jpg



Zegt genoeg denk ik zo B)

Idee van Soepergroever is nog niet zo verkeerd, lekker doorschuiven naar volgend jaar, nieuwe data's volgen wel ergens in Jan.