• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

16 Mei : Poets meeting in Almere

1 - nicknameless
2 - peter jansen
3 - bartr123
4 - peter a3tdi
5 - rodders
6 - B.K.

All inclusive graag.. :D

Dom genoeg weer te snel..
 
Het lijkt er sterk op dat jullie een top-dag gehad hebben. Het plezier straalt van de foto's af.:D

P.S. Buurman 'De Haan' heeft jullie de hele tijd in de gaten gehouden: hier kijkt hij vol bewondering naar al die schitterend gedetailde auto's aan de overkant van de straat....

Afbeelding036.jpg


....om vervolgens een beetje meewarig naar zijn eigen wagenpark te kijken

Afbeelding037.jpg
 
nicknameless zei:
@ Typhoon:

Is me niet eens opgevallen en waarschijnlijk de rest ook niet :D
Ik merkte wel dat mensen die erlangs reden telkens keken van wat gebeurt daar nou, maar dat bij de haan is me ook niet opgevallen omdat we te druk waren met wassen en onze lachspier oefeningen.
 
Weet ik alleen voor die mensen is het wassen en poetsen.
Als ik met de term detailen aan kom dan weet niemand wat dat is.
 
Hej Danny,

Nee joh die bobbeltjes die je ziet dat is water ... die door een hoge oppervlaktespanning op de motorkap en het dak als gevolg van een vochtige omstandigheid blijven liggen. Die druppel vorming heet beading!

Het zou niet goed zijn als Fuzion zo op je lak blijft liggen... dat gaat z'n doel een beetje voorbij lijkt me... want:
De Fuzion is een wax van Wolfgang! Echt een 1-ste klas wax, zowel kwa duurzaamheid als glans!
Ik denk als je dit met de Fuzion voor elkaar krijgt je druk aan het boetseren bent geweest! En je snel aan je refill toe bent!

Overigens die hoge oppervlaktespanning die krijg je al voor elkaar met een wax van turtle of valma!

In mijn situatie heb ik hier de Collinite Insulator Wax getopt met de Poorboys Natty's Blue voor gebruikt!

Ik hoop hiermee je vraag voldoende te hebben beantwoord!


Dus een kleine resumé .... wat je ziet zijn waterdruppels en geen wax!

Groeten,
Peter
 
Wat hij bedoelde was denk ik "heb je Fuzion op je lak zitten waardoor je die mooie beading krijgt?" ;)
 
Peter A3 TDI zei:
Hej Danny,

Nee joh die bobbeltjes die je ziet dat is water ... die door een hoge oppervlaktespanning op de motorkap en het dak als gevolg van een vochtige omstandigheid blijven liggen. Die druppel vorming heet beading!

Bla *knip* Bla

Dus een kleine resumé .... wat je ziet zijn waterdruppels en geen wax!

Groeten,
Peter
Dat hele verhaal rofl